آینده بازاریابی محتوا در دستان ویدیو آنلاین است

  • داستان موفقیت ویدیوهایی که همه‌گیر شده‌اند، افسانه ای است. برای مثال ویدیو کمپین تبلیغاتی فولکس واگن، بیش از 155 میلیون بار مشاهده شده است. اگر چنین عددی به نظر شما دور از دسترس است، کافی است که یک قابلیت اشتراک گذاری ذاتی را در ویدیوهای خود قرار دهید

 

آیا پنج سال بعد هنوز هم شما در حال خواندن این متن خواهید بود و یا به تماشای ویدیو آنلاین آن خواهید نشست؟ با گسترش پرسرعت ویدیوهای آنلاین، پرسیدن این سوال هیجان‌زده مان می‌کند.

بر اساس آماری که CISCO ارائه کرده است، تا سال 2017، 69٪ از ترافیک اینترنت صرف تماشای ویدیو خواهد شد. با توسعه ویدیوهای آنلاین و استفاده روز افزون کاربران برای کسب دانش و تفریح از آن‌ها، کسب‌وکارهایی که از آن غافل مانده‌اند، خود را در معرض خطر بزرگی قرار می‌دهند.

اگر هنوز اینچنین نیست، مطمئن باشید که ویدیوهای آنلاین آینده بازاریابی محتوا هستند. مطالعات مختلفی هستند که نشان می‌دهند بیش از نیمی از شرکت‌ها در حال حاضر از رسانه‌ها و تولید محتوا در آن ها استفاده می‌کنند، طبق این آمار 64٪ از بازاریاب‌ها قصد دارند در آینده‌ای نزدیک بصورت جدی وارد استراتژی‌های تولید ویدیو بشوند.

زمانی که بحث دسترسی به محتوا به میان میاید، ویدیو بی همتاست. YouTube به تنهایی بیش از 1 میلیارد بازدیدکننده یکتا در ماه دارد و این بیش از هر نوع کانال تلویزیونی است.

داستان موفقیت ویدیوهایی که همه‌گیر شده‌اند، افسانه ای است. برای مثال ویدیو کمپین تبلیغاتی فولکس واگن، بیش از 155 میلیون بار مشاهده شده است. اگر چنین عددی به نظر شما دور از دسترس است، کافی است که یک قابلیت اشتراک گذاری ذاتی را در ویدیوهای خود قرار دهید. بازدید کنندگان اولیه را تحریک کنید و آن‌ها ویدیوی شما را به بقیه نشان خواهند داد. آن ها زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری خواهند کرد و تعامل بیشتری با برند شما خواهند داشت. برای هر نوع کمپین اجتماعی آنلاین، بدون شک ویدیو یکی از بهترین ابزارها است.

ذاتاً ویدیو موضوع هیجان‌انگیزی است و در دورانی که دچار سرریز شدن اطلاعات شده‌ایم، برای برخی کسب‌وکارها موضوع حیاتی است که ویدیوهایی بسازند که دست به دست بگردند و دیده شوند. اگر یک عکس معادل 1000 کلمه باشد، یک دقیقه از هر ویدیو معادل 1.8 میلیون کلمه است. تحقیقات شرکت Axonn نشان می‌دهد که از هر 10 نفر، 7 نفر نسبت به شرکتی که از آنها یک ویدیو آنلاین دیده اند حس خوبی دارند.
ولی آیا ساختن ویدیو برای کسب و کارهای کوچک تر واقعا ممکن است؟
مطمئناُ چنین است! هزینه‌های تولید ویدیو در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته است و دیگر نیازی به تجهیزات پیچیده و عجیب نداریم. برنامه هایی مانند Vine امکان حضور با کمترین هزینه ممکن را برای کسب و کارها در فضای مجازی فراهم می کند.
همیشه مخاطبی را که قصد رسیدن به او را دارید در نظر بگیرید و مطمئن شوید ویدیویی که می‌سازید با او مرتبط است. اگر نتوانید با صرف زمان و هزینه پیام خود را منتقل کنید، دچار اشتباه بزرگی گشته‌ اید.
شبکه‌های اجتماعی را از یاد نبرید و مطمئن شوید که ویدیوتان را در کانال‌ های مختلف توزیع کرده باشید. پیدا کردن و اشتراک گذاری ویدیوتان برای بقیه را آسان کنید. همچنین حجم زیادی از ویدیوها در گوشی‌های هوشمند و تبلت ها نمایش داده می شوند، پس برنامه مشخصی نیز برای آن ها داشته باشید.

در نهایت اینکه بازاریای ویدیویی موضوع بسیار مهمی است که شما هم نیاز دارید به تدریج به سوی آن حرکت کنید. در هرگونه کمپین تبلیغاتی که برپا کرده باشید با خلاقیت لازم می‌توانید، ویدیوهای جالبی بسازید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *