یکی از روش های متفاوت برای تبلیغات بیلبورد تکنولوژیک بزرگ است

  • این اولین بار نیست که UTEC فعالیت های زیست محیطی به این شکل را انجام می دهد. سال گذشته، دانشگاه و سازمان آگهی برای ساخت بیلبورد دیگری با هم کار می کردند که از طریق کار مولدهای جاذب رطوبت و فیلترهای هوا  “هزاران لیتر” آب آشامیدنی سالم را تولید می‌کرد.

 

کمپین های تبلیغاتی اغلب با حیله و تزویر همراه هستند. شما هرگز نمی توانید به طور کامل مطمئن باشید که چه چه چیزی به سرعت فراگیر خواهد شد ولی این در حالی است که ایده هایی که همراه با حسن نیت باشند، به سرعت به موضوعی بحث برانگیز تبدیل شود. به تازگی دانشگاه فنی و مهندسی پرو (UTEC) یک تابلوی تبلیغاتی را همراه با یک پیام توسعه داده است که که اکثر مردم می توانند مفهوم پشت آن را درک کنند.
در همکاری با آژانس تبلیغاتی FCB مایو، یک بیلبورد تکنولوژیک تمیز کننده هوا در محل ساختمان پردیس جدید این دانشگاه قرار داده شد. لیما، شهری با آلودگی هوای قابل توجه در کشور پرو است.

بله، شما آن را درست خوانده اید. این یک تابلوی تبلیغاتی است که هوای کثیف را فیلتر و اکسیژن خالص را منتشر می کند. در شهری با کیفیت بد هوا، چنین ایده‌ای فوق العاده است.
هنگامی که نوبت به تولید اکسیژن تمیز می رسد، این بیلبورد، بر پایه گزارش، به اندازه 1200 درخت توان دارد که 100000 متر مکعب هوای خالص را تولید کند. فن آوری با مکش هوای آلوده کار می کند ، کشیدن آن را از طریق یک سیستم تصفیه آب می کشد و هوای پاک را با شعاع حداکثر پنج بلوک منتشر می کند.
این اولین بار نیست که UTEC فعالیت های زیست محیطی به این شکل را انجام می دهد. سال گذشته، دانشگاه و سازمان آگهی برای ساخت بیلبورد دیگری با هم کار می کردند که از طریق کار مولدهای جاذب رطوبت و فیلترهای هوا  “هزاران لیتر” آب آشامیدنی سالم را تولید می‌کرد.
اگر این تکنولوژی در لیما موفق عمل کند، شاید آن بتواند حتی تاثیر گسترده تری در محیط های شهری و بزرگراه ها در سراسر جهان داشته باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *