آمارگیر پیویک برای وبلاگ و وب سایت ها

 

  • بعد از قرار دادن کد درون سایت میتوانید به آدرس نصب شده آمارگیر بروید و آمار خود را ببینید. این امارگیر به طور پیشفرض اطلاعات روز گذشته را نشان میدهد که میتوانید با تغییر دادن تاریخ ( زیر منوی بالا درون صفحه آمار) به امروز بیایید.

 

خیلی از دوستان برای وبسایت خود تلاش های بسیاری می کنند، مطالب بروز و قالب های خوب و .. اما یک آمارگیر قوی برای سایت خود راه اندازی نمی کنند! بیشتر افراد از آمارگیر های رایگان مثل:histats ،google analytics ,webgozar  ,persianstat استفاده می کنند. اما سیستمی که امروز میخواهم معرفی کنم، سیستمی کامل در حد آنالیتیک گوگل است ولی بزرگترین مزیت آن عدم کاهش سرعت لود سایت شماست، چون مستقیما از روی هاست شما لود خواهد شد. پیویک، یک سیستم متن باز است و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه نیست.



نصب این آمارگیر بسیار ساده است، اما یک نکته کوتاه! برای فعال شده این آمارگیر هاست شما نیازمند افزونه ODP است که در بعضی از هاستنیگ ها نصب شده‌ند. اگر هاست شما از این امکان پشتیبانی نمی‌کند، بهتر است که با پشتیبانی خود در میان بگذارید!

برای دریافت این آمارگیر کلیک کنید

نسخه دمو را ببینید
ابتدا سایت بر روی هاست خود و در یک پوشه به هر نامی که دوست دارید آپلودش کنید و سپس یک بانک اطلاعاتی بسازید و در مراحل تنظیمات وارد نمایید. در حین نصب از شما آدرس سایت خواسته میشود که آدرس وبسایت خودتان را وارد نمایید و در مرحله آخر، کد آمارگیر را به شما تحویل میدهد که باید درون وبسایتتان قرار دهید.
بعد از قرار دادن کد درون سایت میتوانید به آدرس نصب شده آمارگیر بروید و آمار خود را ببینید. این امارگیر به طور پیشفرض اطلاعات روز گذشته را نشان میدهد که میتوانید با تغییر دادن تاریخ ( زیر منوی بالا درون صفحه آمار) به امروز بیایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *