کافه رستوران وحید – تبریز

 

  • رستوران وحید در حالت عادی از حوالی ظهر سرویس‌دهی خود را آغاز می کند، اما در ماه رمضان از افطار تا هر زمانی که مشتری باشد.مدیر این رستوران کار خود را از کافه داری آغاز کرده و بنابراین بستنی جای خاص خود را در این رستوران دارد. بستنی ای که مخصوص اینجاست.

تبریزی ها 10 سالی است که با نام وحید آشنا هستند، اما این کافی‌شاپ از 5 سال پیش تغییراتی در کار خود داده و با استفاده از آشپزهای اهل ترکیه، خط دونرکباب را در فضای بزرگ خود راه اندازی کرد.وحید یکی از رستوران‌های مدرن تبریز است و شاید اولین غذاخوری‌ای است که با استفاده از صندلی‌های پشت بلند، فضای خاصی را برای راحتی مشتری‌ها ایجاد کرده است.

کباب های دونر در این رستوران کیفیت راضی کننده‌ای دارند. در حدی که به مذاق اهالی سخت‌گیر و کباب خور تبریز خوش آمده است. سالاد اسپیشیال وحید هم در تبریز معروف است.وحید مدت یک سال است که برنج و غذاهای ایرانی را هم به منوی خود اضافه کرده است. از آنجا که این رستوران کنار جاده اصلی تهران، تبریز واقع شده است، از نظر پارک ماشین هیچ مشکلی ندارد.

ساعت کار:

رستوران وحید در حالت عادی از حوالی ظهر سرویس‌دهی خود را آغاز می کند، اما در ماه رمضان از افطار تا هر زمانی که مشتری باشد.مدیر این رستوران کار خود را از کافه داری آغاز کرده و بنابراین بستنی جای خاص خود را در این رستوران دارد. بستنی ای که مخصوص اینجاست.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *