معرفی کتاب – بچرخ تا بچرخیم

 

  • کتاب «بچرخ تا بچرخیم» به صورت استاندارد حرفه‌ای برای مخاطب کودک تولید شده است و لبه های کتاب به صورت نیم گون (دال بر) که نوعی طراحی ایمن برای کودکان است طراحی شده است.

 

 مهدی مقامی مدیر انتشارات اوج کودک و نوجوان اظهار داشت: کتاب «بچرخ تا بچرخیم» با موضوع خودباوری و تقویت اعتماد به نفس ملی، آماده ورورد به بازار کتاب است و به زودی در مراکز فرهنگی کشور توزیع خواهد شد.

وی گفت: پس از تجربه موفق انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» در مرکز اوج کودک و نوجوان که از شبکه کودک و نوجوان پخش و با استقبال خوبی از سوی کاربران فضای مجازی نیز مواجه شد؛ کتابی با این عنوان به قلم محمد سرشار به تحریر در آمده است و به صورت تمام رنگی و به همراه لوح فشرده انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» آماده عرضه است.

مقامی تاکید کرد: این کتاب تا کنون دو جایزه ویژه «رسول آفتاب» و «عمار» را دریافت کرده است وعلاقه مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه شادزی در خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ، بالاتر از میدان سید جمال بین خیابان 44 و 46 پلاک 358 و یا با تلفن 88214440 این کتاب را برای عرضه در فروشگاه‌های سراسر کشور سفارش دهند.

کتاب «بچرخ تا بچرخیم» به صورت استاندارد حرفه‌ای برای مخاطب کودک تولید شده است و لبه های کتاب به صورت نیم گون (دال بر) که نوعی طراحی ایمن برای کودکان است طراحی شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *