ماسک پوست مخصوص فصل تابستان

 

 

ميوه‌هاي تابستاني سرشار از ويتامين‌هاي مختلف، مواد معدني، آنتي اكسيدان‌ها، لايه‌بردارها و آبرسان‌ها هستند. استفاده از اين نعمتهاي خدادادي براي سلامتي چه به‌صورت خوراكي و چه موضعي فوايد فراواني دارد و خالي از لطف نيست. اين تابستان براي حفظ زيبايي و سلامتي پوست خود استفاده از ماسك‌هاي ميوه را هرگز فراموش نكنيد. در اينجا نحوه تهيه چند ماسك با ميوه‌هاي تابستاني را براي شما آماده كرده‌ايم:


 

  • ماسك آناناس براي رفع كدورت پوست، زدودن سلول‌هاي مرده از سطح آن و نرم و شفاف شدن پوست. هرگز آناناس رافراموش نكنيد. اين ميوه تابستاني با مزه ترش و شيرين خود حاوي اسيد ميوه است كه با لايه‌برداري ملايم از سطح پوست باعث شفافيت آن مي‌شود.
15872_897

 

ماسک شماره 1

ماسك آناناس

مواد لازم:

آناناس رنده شده: 2 قاشق غذاخوري  روغن زيتون: 2 قاشق غذاخوري  عسل: 2 قاشق غذاخوري

طرز تهیه:

اين مواد را در مخلوط‌كن مخلوط كرده و روي پوست صورت و گردن قرار داده و پس از 20 دقيقه با آب سرد بشوييد. علاوه بر پاكسازي و لطافت پوست باعث سفت شدن و افزايش قوام آن نيز مي‌شود. به علاوه اين ماسك براي رفع جوش‌هاي صورت نیز بسيار مفيد است.


علاوه بر اين‌كه اين ميوه بسيار لذيذ بوده و فوايد خوراكي فراواني دارد، يكي از بهترين مواد اوليه براي تهيه ماسك صورت است. استفاده از اين ماسك را حتماً به شما در تابستان توصيه مي‌كنيم.

15873_877

ماسک شماره 2

ماسك انبه

مواد لازم:

انبه رنده شده: نصف انبه  شیر: 2 قاشق غذاخوری  پودر بادام: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

مواد را در ميكسر ريخته و خوب مخلوط کنید و خمير بدست آمده را ابتدا روي پوست ماساژ داده و سپس به مدت 20 دقيقه روي پوست بگذاريد و پس از خشك شدن با آب ولرم بشوئيد. اين ماسك باعث درخشندگي، لطافت و زيبايي پوست شما مي‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *