به روز کردن لوگو چه نکاتی را نیاز دارد

 

  • رسانه های اجتماعی برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان را آسان کرده اند. در تعامل با مشتریان از آنها ایده بگیرید و اجازه دهید تا در مورد لوگو هایی که پیشنهاد کرده اید، قضاوت کنند.

 

برای ایجاد حس اولیه قوی در مصرف کنندگان، برندها نیاز به یک لوگو تاثیرگذار دارند. اما با وجود اهمیت آن، برندها معمولا با تعداد انگشت شماری از کارکنان خود و با بودجه ای اندک، برای طراحی لوگو به یاد ماندنی تلاش می کنند.

یک مطالعه جدید نشان می دهد که 15 درصد از کسب و کارهای کوچک با پنج کارمند یا کمتر، هیچ لوگویی ندارند و 56 درصد از کسب و کارها نیز لوگو خود را بدون هر گونه کمک حرفه ای طراحی می کنند. این در حالی است که طراحی یک لوگو مناسب و حضور چشمگیر در وب سایتها، بخش مهمی از مراحل اولیه برپایی یک کسب و کار است.
با این حال، تحقیقات نشان داده است که یک چهارم از کسب و کارهای کوچک در حال برنامه ریزی برای تغییر لوگو خود ظرف چند ماه آینده هستند.
صاحبان کسب و کار کوچک باید طرحی انتخاب کنند که در عین تغییرات اندک، همچنان پرنفوذ باقی بماند. به طوری که در حین رشد و گسترش برند و حضور مخاطبان جدید، باید لوگو برند به گونه ای باشد که هم به عنوان امضاء و مشخصه برند باشد و هم نیازهای جدید را برآورده کند.
برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای به روز کردن لوگو برند خود، سه نکته زیر پیشنهاد می شود:
1) از مخاطبان تان بپرسید
رسانه های اجتماعی برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان را آسان کرده اند. در تعامل با مشتریان از آنها ایده بگیرید و اجازه دهید تا در مورد لوگو هایی که پیشنهاد کرده اید، قضاوت کنند.
2) تغییرات اندکی بدهید
اگر به طور گسترده در لوگو برند خود تغییرات ایجاد کنید مشتریان سابق را با برند خود بیگانه می کنید. به همین دلیل تنها بر یک یا دو مولفه تمرکز کنید و تغییرات اندکی را اعمال کنید.
3) این تغییر را خوب اطلاع رسانی کنید
برای جلوگیری از سردرگمی، این به روز شدن لوگو را در هر فرصتی که با مشتریان در ارتباط هستید به آنها یادآوری کنید و از اینکه کارمندان تان نیز با این لوگو جدید منطبق شده اند، اطمینان حاصل کنید.
لازم به ذکر است که در این مطالعه، از 491 کسب و کار کوچک با کمتر از پنج کارمند، نظر سنجی صورت گرفته است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *