رفع و برطرف کردن نویز تلفن برای اینترنت ای دی اس ال adsl

  • دقت داشته باشید در صورتی که سیمکشی های خارج از منزل مشکل داشته باشد این اقدامات تاحدی مشکل را برطرف میکند و مشکل اصلی با تعویض سیمکشی خارجی برطرف میشود.

 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران اینترنت پرسرعت با آن مواجه میشنود قطعی های مکرر و کاهش سرعت است در این مطلب چند روش برای حل این مشکل بازگو میکنیم.

از جمله عمده ترین دلایلی که باعث ایجاد نویز در خط تلفن میشود سیم ها و اتصالات نامرغوب میباشد برای کاهش نویز خط ابتدایی ترین کار سیمکشی از محل ورود سیم تلفن به پشت مودم است با اینکار علاوه بر کاهش نویز در صورتی که پیش از این با مشکل قطعی روبرو میشدید دیگر این مشکل وجود نخواهد داشت و یا تا حد بسیار زیادی قطعی های کاهش میابد.

روش دیگیری که کاربران میتوانند آزمایش کنند علاوه بر تغییر سیمکشی تلفن تغییر تنظیمات موجود در مدولاسیون مودم است در برخی موارد تغییر این گزینه به Gdm.t مشکل کاهش سرعت و قطعی های مکرر رفع میشود البته این روش ممکن است در برخی مودم ها و برخی شرایط جواب ندهد.

از دیگر روش هایی که میتوانید برای حل این مشکل استفاده کنید استفاده از اسپلیتر در پشت هر تلفن متصل به خط میباشد که البته در صورتی که اسپلیتر خراب باشد ممکن است شمارا با کاهش و اختلال هایی در اینترنت مواجه کند.

دقت داشته باشید در صورتی که سیمکشی های خارج از منزل مشکل داشته باشد این اقدامات تاحدی مشکل را برطرف میکند و مشکل اصلی با تعویض سیمکشی خارجی برطرف میشود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *