بهترین خودرو سال 2017 ب‌ ام‌ و M۲ می باشد!!

در سال 2017 یک خودرو جالب و عالی به بازار معرفی شد که نام آن ب‌ام‌و M۲ می باشد این خودرو از نظر قیافه و سرعت در سطح عالی می باشد.هرساله، نشریه Motor Authority بهترین، سریع‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای موجود در دنیا را آزمایش می‌کند تا بهترین آن‌ها را به مردم معرفی کند.امسال مدل‌های شگفت‌انگیز زیادی در بازار وجود داشتند.

آکورا NSX بازگشته است، و همین‌طور آئودی R۸، و درنهایت ما این شانس را داشتیم که فورد فوکوس RS را خریداری کنیم.کدام‌یک با توجه به بودجه شما می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد؟بهترین خودرو برای خرید در سال ۲۰۱۷ به انتخاب ما ب‌ام‌و M۲ است.

M۲ مدرکی است دال بر این‌که علیرغم شاسی بلندهای محبوب، مدل‌های پلاگین هیبریدی و مدل الکتریکی i۳، ب‌ام‌و می‌داند که چگونه باید یک خودروی ایده‌آل برای رانندگان قوی بسازد. خودرویی که التماس می‌کند تا آن را به چالش بکشید. خودرویی که مجبورتان می‌کند برای شنیدن صدای زیبای موتور شش سیلندر خطی‌اش تا حداکثر دور موتور با آن گاز بدهید.

کمپانی ب‌ام‌و مدل پایه سری ۲ خود را برای تولید M۲ در هر بخشی که به ذهنتان خطور می‌کند تغییر داده است، ولی مواردی که در بخش پرفورمنس این خودرو تأثیری ندارند در این خودرو خیلی دیده نمی‌شوند. از موارد قابل‌توجه می‌توان به عدم وجود آینه‌های M، سقف فیبر کربنی و صندلی‌های ویژه اشاره کرد.

گلگیرهای برجسته، تایرهای پهن و چهار سر اگزوز همگی بدون نیاز به موارد ظاهری می‌توانند پیام این خودرو را به‌خوبی برسانند. داشبورد خودرو همانی است که در مدل‌های معمولی سری ۲ دیده‌ایم، ولی صندلی‌های اسپرت و دوخت ویژه آن‌ها مواردی هستند که نشان از پرفورمنس بودن این مدل دارند.

یک موتور شش سیلندر خطی ۳ لیتری همراه با یک توربو دوقلو ۳۶۵ اسب بخار نیرو را در اختیار چرخ‌های عقب خودرو قرار می‌دهد که به تایرهای میشلن پایلوت سوپر اسپرت مجهز شده‌اند. ب‌ام‌و یک گیربکس دو کلاچه نیز برای این خودرو ارائه کرده، ولی من اگر جای شما بودم آن را نادیده گرفته و از تعویض دنده با M۲ لذت می‌بردم.

پرفورمنس فوق‌العاده این خودرو چیزی است که باعث شده در این سگمنت M۲ سری بین سرها دربیاورد. M۲ با گیربکس دستی در ۴.۴ ثانیه و با گیربکس دو کلاچه در ۴.۲ ثانیه صفر تا صد را پر می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو به‌صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است،

ولی دست‌یابی به چنین سرعتی نیز کار هر کسی نیست. مگر این‌که داخل پیست باشید. دکمه استارت را فشار داده و دنده را در یک قرار دهید، و خواهید دید که M۲ چگونه آسفالت را گاز می‌زند! حرکت نمایید، توربوشارژرهای آن را گرم کنید و دور موتور آن را به ۷۰۰۰ دور در دقیقه برسانید، خواهید دید که چرا ب‌ام‌و بیشتر اعتبار خود را مدیون ساخت موتورهای فوق‌العاده خود است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *