آشنایی با اوپل/ واکسهال اینسیگنیا

در این قسمت می خواهیم بپردازیم به نقد و بررسی خودرو اوپل/واکسهال اینسیگنیا که این خودرو همانطور که از عکسش مشخص است خودرو زیبا و جالبی نیز می باشد.پس از انتشار تصاویر جاسوسی بدون پوشش نسل جدید اوپل/واکسهال اینسیگنیا، حالا جنرال موتورز رسماً نسل جدید این خودرو را معرفی کرده است.

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، اینسیگنیا در بریتانیا توسط برند واکسهال و در ایالات‌متحده تحت نام بیوک ریگال عرضه خواهد شد و همچنین در استرالیا هم به‌عنوان نسل جدید هولدن کومودور ارائه خواهد شد؛ بنابراین در مطلب مجزایی به هولدن کومودور جدید خواهیم پرداخت.

نسل جدید اوپل/واکسهال اینسیگنیا بر روی یک پلت‌فرم جدید ماجولار ساخته شده است که نه‌تنها اسپرت‌تر است بلکه کابین آن نیز جادارتر بوده و آئرودینامیک بهتری هم دارد به‌گونه‌ای که ضریب آئرودینامیک آن برابر با 0.26 اعلام شده است. این پلت‌فرم جدید همچنین موجب کاهش وزن قابل‌توجه اینسیگنیای جدید شده است

تا جایی که وزن خودرو تا 175 کیلوگرم نسبت به قبل کاهش یافته است.ارتفاع خط سقف خودرو 29 میلی‌متر کاهش یافته است درحالی‌که فاصلهٔ محوری آن نیز 92 میلی‌متر افزایش یافته و اوورهنگ‌ها هم تا حد قابل‌توجهی کوتاه‌تر شده‌اند که موجب افزایش فضای پای سرنشینان عقب شده است.

این در حالی است که طول نسل جدید اوپل/واکسهال اینسیگنیا 5 سانتیمتر و فاصلهٔ عرضی محورهای آن 11 میلی‌متر نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.همان‌طور که در طراحی بیرون این خودرو کاملاً آشکار است، اوپل قصد داشته تا از عناصر طراحی کانسپت مونزا در اینسیگنیای جدید استفاده کند. معاون ارشد

طراحی اوپل «Brit Mark Adams» دراین‌باره گفته است:«طراحی نسل جدید اینسیگنیا ترکیبی از خطوط جریانی و سطوح ظریف است که نسبت عالی و دقیق خطوط موجب کم ارتفاع‌تر و عریض‌تر به نظر رسیدن خودرو شده است درحالی‌که اینسیگنیا قطعاً لوکس به نظر می‌رسد. اینسیگنیای جدید یک گزینهٔ بسیار باارزش به همراه ویژگی‌هایی از خودروهای پریمیوم سطح بالا است».

زیر این بدنهٔ زیبا، طیفی از آخرین فناوری‌ها بکار رفته است که هدف آن‌ها نه‌تنها ایمن‌تر کردن اینسیگنیا که راحت‌تر کردن آن‌هم هست. اوپل در این خودرو ویژگی‌های جدید محصولات خود مانند نسل جدید چراغ‌های LED ماتریس، گرم‌کن صندلی‌های جلو و عقب، گرم‌کن شیشهٔ جلو، سیستم کمکی حفظ حرکت میان خطوط، نمایشگر سربالا و صندلی‌های منحصربه‌فرد پریمیوم را بکار برده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *