6 روش برای آب کردن چربی بدن بدون ورزش

  • افزایش مصرف کلسیم باعث سوخته شدن بیشتر چربی می‌گردد و از طرفی اگر در رژیم‌های غذایی به جای غذاهایی با قند بالا از پروتئین بیشتری استفاده کنیم باعث می‌شود در طولانی مدت احساس سیری داشته باشیم. ماست منبع سرشار کلسیم و پروتئین است پس آن را فراموش نکنید.

چربی‌های شکمی همیشه توی چشم هستند و استایل شخص را به هم می‌زنند. برای از بین بردن این چربی‌ها روش‌های ورزشی مختلفی وجود دارد اما در کنار ورزش باید بدانید چه مواد غذایی‌ای استفاده کنید. امروز به معرفی نکات لازم آب کردن چربی شکم بدون ورزش می پردازیم:

۱- زیاد آب بنوشید
کسانی که آب بیشتر می نوشند بیشتر از دیگران وزن کم می کنند. زیرا آب بدن را پر می کند و احساس سیری به شما می دهد. می توانید از میوه هایی مانند لیمو، توت فرنگی و پرتقال برای طعم دار کردن آب استفاده کنید. با این کار نه تنها باعث کاهش وزن خود می شوید بلکه تمام میکروب ها و عفونت های درون بدن نیز از بین می روند.

۲- از روغن نارگیل استفاده کنید
روغن نارگیل سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. با استفاده‌ی آن انرژی‌تان بیشتر و بعد فعالیت شما نیز بیشتر می شود و چربی شکم‌تان به خوبی سوزانده می‌شود.

۳- شکلات تلخ بخورید
خوردن مقدار کمی شکلات تلخ قبل و بعد از وعده‌های غذایی از ترشح انسولین در بدن جلوگیری می‌کند و به چربی سوزی شما کمک می‌کند. ترشح انسولین مانع از چربی سوزی است.

۴- کره بادام زمینی مصرف کنید
بادام زمینی یکی از آجیل‌هایی است که با خوردن چند دانه از آن یا مصرف کره‌ی آن در طولانی مدت اشتهای شما را کم کرده و چربی‌های شکم را آب می‌کند.

۵- ماست بخورید
افزایش مصرف کلسیم باعث سوخته شدن بیشتر چربی می‌گردد و از طرفی اگر در رژیم‌های غذایی به جای غذاهایی با قند بالا از پروتئین بیشتری استفاده کنیم باعث می‌شود در طولانی مدت احساس سیری داشته باشیم. ماست منبع سرشار کلسیم و پروتئین است پس آن را فراموش نکنید.

۶- به اندازه‌ی کافی بخوابید
کم خوابی باعث اختلال در هورمون‌ها می‌شود و بدن هورمون کورتیزول یا استرس تولید می‌کند. افراد زیادی در هنگام استرس در خوردن مواد غذایی افراط می‌کنند. در نتیجه خواب کافی داشته باشید تا به این دردسر دچار نشوید.

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)