بازاریابی در اینستاگرام چرا مفید است – بخش دوم

w12-660x330

 

  • حتما نیز مشتریان شما در بین کاربران اینستاگرام وجود دارند ،ممکن است تعداد اندکی از آنها در اینستاگرام حضور داشته باشند و این خود باعث می شود که تعداد افراد مخاطب خودتان را در ان زیرمجموعه افزایش دهید.

 

با ادامه مزیت های اینستاگرام با شما همراه هستیم.پس بدون فوت وقت به ادامه نکات می پردازم:

  • قابلیت دیده شدن بسیار بالای ارسال ها

یکی از دلایل دیگری که باعث می شود تا ارسال های انجام شده در اینستاگرام از نرخ بالایی از تعامل برخوردار باشد،این است که ارسال ها از قابلیت دیده شدن بالایی برخوردار می باشند،هیچ الگوریتمی وجود ندارد که ارسال های شما را به صورت انتخابی یا تصادفی به مخاطبان نشان بدهد.هر یک از ارسال های شما در بین مطالب دنبال کنندگان شما وجود دارد و دیده می شود.استفاده استراتژیک از هشتگ همچنین به طور قابل توجهی نرخ دیده شدن ارسال های شما را به ان دسته از کاربران جدیدی که برای ارسال های شما نظری گذاشته اند و یا آنها را می پسندند و یا در نتیجه این تعامل اقدام به پسندیدن شما در این شبکه می کنند ،بالا می برد.

ارسال های انجام شده توسط شما سال ها در این شبکه می ماند ،آنها ناپدید نمی شوند ،در واقع مانند توییر،توئیت های قدیمی وارد بخش آرشیو نمی شوند و یا مانند فیسبوک در زیر انبوهی از ارسال های قدیمی دفن نمی شوند.شما می توانید با یک اسکرول کردن بسیار کوتاه در نمایه یا پروفایل خودتان به تک تک موارد ارسالی و یا اشتراک گذاشته شده دست یابید، این روش بسیار مناسبی برای کاربران است تا بتوانند اطلاعات دقیق و کاملی از گذشته برند شما به دست بیاورند.

  • با مخاطبانی که هدف گذاری دارند، ارتباط برقرار کنید

حتما نیز مشتریان شما در بین کاربران اینستاگرام وجود دارند ،ممکن است تعداد اندکی از آنها در اینستاگرام حضور داشته باشند و این خود باعث می شود که تعداد افراد مخاطب خودتان را در ان زیرمجموعه افزایش دهید.شما می بایست از این تعداد کم مشتریان خود در اینستاگرام استفاده کنید و برند خودتان را به خوبی به انها معرفی کنید و از آنان مشتریان باوفایی برای خود بسازید.کاربران شبکه اینستاگرام احساسی و فعال می باشند و تمایل بسیاری به شناختن هرچه بیشتر و بهتر شما در محیط نو و جدید دارند.

 

 

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)