قسمت سوم – ویژگی های لندینگ پیج را بشناسیم

competition_advantage1-610x380-610x330

  • نکته ای که درباره ی لندینگ پیج هایی که دعوت به ثبت اطلاعات می کنند،وجود دارد، که حتما در چنین مواردی ،باید تضمین کنید که از اطلاعات ثبت شده ،هیچ سو استفاده ای نمی شود تا با خیال راحت به ثبت نام بپردازند.

 

 

با ادامه ویژگ های لندینگ پیج با شما همراه هستم.در این مطالب به تعدادی از ویژگی های لندینگ پیج پرداخته ام.شما می توانید با به کارگیری آنها لندینگ پیج حرفه ای داشته باشید

  • Call To Action مناسب در جای خوب

تنها هدف در واقع تمام هدف لندینگ پیج این است که ،کاربر کاری را انجام بدهد که هدف ما می باشد.برای مثال کلیک کردن بر روی دکمه خرید و یا با ثبت اطلاعات در قرعه کشی شرکت کند و موارد دیگر.

CTA ها دکمه هایی هستند که می بایست در نگاه اول مشتری را جذب نماید،پس باید از لحظ رنگی ،طراحی ،متن و همچنین محل قرار گیری آنها توجه کنید.پس برای اینکه بخواهید اهمیت CTA را دریابید به جمله زیر دقت کنید:
آنچه که در یک لندینگ پیج انجام می شود در یک طرف و کیفیت CTA یک طرف دیگر!!!!!!

نکته ای که درباره ی لندینگ پیج هایی که دعوت به ثبت اطلاعات می کنند،وجود دارد، که حتما در چنین مواردی ،باید تضمین کنید که از اطلاعات ثبت شده ،هیچ سو استفاده ای نمی شود تا با خیال راحت به ثبت نام بپردازند.

  • رنگ و فونت مناسب

تنوع بالای رنگ در وب این موضوع را سخت می کند.باید ببینید که کدام رنگ بندی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. برای فونت مورد استفاده ،مخصوصا زبان فارسی باید دقت بسیاری داشته باشید،چرا که در بسیاری از موارد به دلیل عدم انتخاب فونت مناسب ، باعث زده شدن کاربران می شود.استفاده از فونت های فانتزی ،فونت های غیر استاندارد فارسی و همچنین استفاده از سایز های کوچک یا بسیار بزرگ و استفاده از رنگ های مختلف برای نوشته های مشابه از اشتباهاتی است که در طراحی لندینگ پیج ،دردسر ساز می باشند و صفحه را از هدف اصلی خود دور می کنند.پس فونت مناسب در سایز و رنگ درخورد مخاطب باشد را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

اشتراک:


نظر خود را بیان کنید



امتیاز گوگل یادتون نره :)