dwell time در بازاریابی اینترنتی چه نقشی دارد

internet-marketing

 

  • مدت زمانی است که کاربر پس ازسرچ در موتورهای جستجو وارد وب سایتی می شود و دوباره به موتورهای جستجو بر می گردد ،در واقع مدت زمانی است که کاربران در یک وب سایت می مانند و به بررسی مطالب و محتوای آن می پردازند.

 

آیا شما می دانید dwell time چیست؟ودر بازاریابی های اینترنتی و تبلیغات اینترنتی نقش مهمی دارد یا نه؟
برای درک این موضوع با ادامه مطالب همراه من باشید.
در چندین مطلب قبل درباره بازاریابی موتورهای جستجو توضیحاتی دادم ،که در آنجا هر وب سایتی که بهینه بود در رتبه بالاتری قرار داشت.پس از آنکه شما وارد وب سایت بهینه شدید بحث dwell time  به میان می آید.

معیارهایی برای انجام بازاریابی های اینترنتی هستند که می توانند در سنجش موفقیت به بازاریابان و موتورهای جستجو کمک کنند.یکی از این معیارها که به کمک موتورهای جستجو می آیند dwell time می باشد.پس به تعریف آن دربازاریابی اینترنتی می پردازم.

تعریف dwell time
مدت زمانی است که کاربر پس ازسرچ در موتورهای جستجو وارد وب سایتی می شود و دوباره به موتورهای جستجو بر می گردد ،در واقع مدت زمانی است که کاربران در یک وب سایت می مانند و به بررسی مطالب و محتوای آن می پردازند.بازگشت سریع کاربر از وب سایت به موتورهای جستجو نمایانگر آن است که سایت مورد نظر دارای کیفیت عالی از نظر محتوا و طراحی نیست.پس هر چه dwell time بیشتر باشد ،وب سایت وضعیت بهتری دارد و علامتی مثبت برای موتورهای جستجو می باشد تا از جنبه سئو ،وب سایت را در رتبه های بهتری در مرور گر قرار دهد.

عامل دیگری که در اینجا مهم است و مورد بررسی قرار می گیرد ، bounce rate می باشد.

تعریف bounce rate
این معیار نرخ خروج کاربر را پس از ورود محاسبه می کند.یعنی وقتی کاربر به وب سایتی وارد می شود ،پیش از آنکه صفحه ی دیگری از وب سایت را بازدید کنن و مورد بررسی قرار دهد،از وب سایت خارج می شود.مقدار bounce rate به صورت درصدی بیان می شود و هرچه این مقدار کمتر باشد ،بهتر است.

نکته ی دیگری که در bounce rate وجود دارد این است که در سرویس آمار بازدیدکنندگان گوگل آنالیتیکس قابل مشاهده می باشد.گوگل به وب سایت هایی که از خدمات گوگل آنالیتیکس استفاده می کنند ،این اطمینان را داده است که اطلاعات موجود در مورد سایت ها در تصمیم گیری برای برای نتایج جستجو استفاده نخواهد کرد و برای این موارد فاکتورهای جداگانه ای را تعریف کرده تا بر اساس آنها به تصمیم گیری بپردازد

از مطالب مذکور در می یابیم که موفقیت سئو ،مربوط به یک عامل مهمی است که آن هم رضایت بازدیدکنندگان از سایت می باشد.لازم است پس شما محتواهای ارزشمندی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید.توجه کنید در متون خود لازم نیست که تمام تمرکز خود را روی کلمات کلیدی بگذارید ،ولی از اهمیت آن در ارتقا رتبه خود در موتورهای جستجو غافل نشوید و توجه داشته باشید که موتورهای جستجو را فریب ندهید!!!!!!!!!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *