گرفتن انرژی مثبت با این گیاهان

یک سری گل و گیاهانی هستند که به طور خاصی به شما انرژی مثبت وارد می کنند.ما از گل ها و گیاهان برای زیبا و خوش منظره کردن پیرامونمان استفاده می کنیم.

گل یاسمن

بعضی از گیاهان نه تنها در زیبا و چشم نواز کردن اطرافمان عالی عمل می کنند بلکه به ما کمک می کنند تا محیط مان را پراز انرژی مثبت کنیم و در عین حال هوا را نیز تصفیه و پاک می کنند. بسیار خوب است که برخی از این گیاهان خاص را در خانه داشته باشیم و محیط مان را زیبا و تمیز و پراز انرژی مثبت کنیم.

1. یاسمن یا یاسمین

یاسمن، گل مقدس پارسیان است و در طول تاریخ هم همیشه مورد توجه بوده. این گیاه خوشبو، انرژی را برانگیخته و اعتماد بنفس را بالا می برد. همچنین گفته می شود که یاسمن روابط را محکم تر می کند و عشق و دوستی می آفریند. این گل زیبا و معطر کمک می کند افکار خوشبینانه تری نسبت به آینده داشته باشیم و چاکرای قلب را فعال می نماید.

2. رزماری

رزماری یکی از بهترین گیاهانی است که می تواند هوای خانه را پاکسازی کند. این گیاه به رفع افسردگی و کاهش اضطراب کمک می کند. اصالت این گیاه به نواحی مدیترانه ای برمی گردد و سمبلی از حافظه و خاطره است. رزماری نه تنها آرامش و صلح درونی را القا می نماید بلکه انرژی منفی را دور می کند. نگهداری یک بوته رزماری در جلوی در ورودی خانه، مانع ورود انرژی منفی به خانه تان می شود.

3. سوسن ( لیلیوم )

این باور وجود دارد که سوسن یک گیاه چند کاربردی است و به برطرف کردن مشکلات فیزیکی، هیجانی و روحی کمک می کند. این گل در جاهای تاریک و سایه به خوبی رشد می نماید. برای اتاق خواب که مکان آرامش و آسایش است گیاه مناسبی می باشد. سوسن، گل ِ تولد و آفرینش است و در فولکلور ( فرهنگ عامه )، سوسن پیام آوری است که همیشه فرصت هایی برای تولد و پیدایش را ایجاد می کند.

4. مریم گلی

گیاه مریم گلی یک گیاه قدرتمند و جادویی است که شما را به مراحل بالاتری از آگاهی و ارتباط روحی می برد. بخور مریم گلی دارای خواص پاک کنندگی فوق العاده ای می باشد و حس مثبت اندیشی را همراه با پاکسازی محیط تان از میکروب ها برایتان به همراه دارد.

5. پیچک

گیاه پیچک نه تنها هر فضایی را زیبا می کند بلکه یکی از بهترین گیاهان تمیزکننده هوای خانگی است. پیچک می تواند سموم مضر و ناخواسته را از هر محیطی دور کند. در فرهنگ عامه توصیه می شود پیچک را در گذرگاه های بیرون خانه یا راهروها قرار دهید تا برایتان خوش شانسی و سلامتی بیاورد.پیام پیچک این است که، از گذشته عبور کنید و با استفاده از آن، زندگی اکنون تان را متعادل نمایید.

6. آلوئه ورا

آلوئه ورا دارای ویژگی های درمانی زیادی می باشد. این گیاه می تواند در نورغیرمستقیم یا نور مصنوعی رشد و نمو کند. برگ ها و ساقه هایش حاوی ماده ای ژله مانند است که به درمان بیماری های پوستی و مخصوصا تسکین سوختگی کمک می نماید. انرژی آلوئه ورا برای مبارزه با بدشانسی و امواج منفی در خانه مفید است.

7. ریحان

در فرهنگ عامه توصیه می شود پیچک را در گذرگاه های بیرون خانه یا راهروها قرار دهید تا برایتان خوش شانسی و سلامتی بیاورد.پیام پیچک این است که، از گذشته عبور کنید و با استفاده از آن، زندگی اکنون تان را متعادل نمایید.ریحان گیاهی است که امواج مثبت به محیط می دهد و یکی از نادرترین گیاهانی می باشد که 20 ساعت در روز اکسیژن در محیط پخش کرده و سموم را دفع می کند.

معادل لاتین ریحان، Basil یعنی ” سلطنتی ” و باشکوه؛ و واقعا هم مظهر نیروهای باشکوه است. ریحان یکی از شگفت انگیزترین گیاهانی است که نه فقط برای آشپری بلکه برای قابلیت تسکین تحریکات و آزردگی های عصبی، پاکسازی از سموم و تقویت قدرت روحی می توانید در خانه از آن نگهداری کنید.

8. ارکیده

ارکیده در طول شب اکسیژن متساطع می کند. خیلی خوب است که در اتاق خوابتان گل ارکیده داشته باشید زیرا در طول خواب، انرژی هایتان را کنترل و متعادل می کند. انرژی مثبت گل ارکیده، عشق را تقویت کرده و ضمنا موانع و انرژی های منفی را از اتاق تان دور می کند.

9. آویشن

آویشن، گیاهی فوق العاده است که باید در خانه تان داشته باشید. رایحه و بوی خوشایند آن، شادی، آرامش، عشق و صفای روحی را افزایش می دهد. چای آویشن، تسکین خیلی از دردهاست. آویشن برای پاکسازی محیط از امواج منفی و آوردن امواج مثبت به پیرامونتان بسیار ایده آل است. بهترین مکان برای نگهداری آویشن، زیرنورآفتاب در آشپزخانه می باشد. این گیاه، برای تمام اعضای خانواده تان انرژی بخش است.

10. اسطوخودوس ( لاوندر )

لاوندر یک گیاه مقاوم و خوشبوست. گل های مقدس آن خواص اعجازآور زیادی دارد؛ مانند، ریلکسیشن. این گیاه، انرژی ثبات و استحکام را در زندگی فرد، فعال می نماید. لاوندر نه تنها سموم را از محیط خانه تان دور می کند بلکه سردردتان را تسکین می دهد، بیخوابی و افسردگی تان را برطرف می کند و برای سایر دردها نیز مفید است. چند برگ و گل لاوندر در وان حمام، به پاکسازی ذهنی و ایجاد آرامش کمک می کند. گل های بنفش و زیبای این گیاه، در فرهنگ های باستانی شهرت فراوانی دارند. انرژی لاوندر، درمانگر و محافظت کننده است.

11. رُز

این باور در تمام دنیا وجود دارد که رز، سمبل عشق است؛ انرژی گل رز، درمانگر و عشق آفرین است. رز، گلی مقدس است که یکی از بالاترین فرکانس های ارتعاشی را درمیان گیاهان دارد. رز، سموم و امواج منفی را پراکنده کرده و به زندگی و خانه تان شوروهیجان می آورد. این گل بسیار زیبا، گرایشات پرانرژی جانانه و شگرفی از عشق را در قلب تان ایجاد می کند.

12. پاچیرا یا درخت پول

این گیاه، نام های زیادی دارد؛ ساقه نقره ای، پوتوس طلایی و طناب شکارچی تنها چندتا از این اسامی است. طبق اسرار فنگ شویی، انرژی این گیاه، جریانی ایجاد می کند که ثروت و خوش شانسی را جذب می کنید. دلیل این که نام اصلی این گیاه را درخت پول گذاشته اند این است که برگ هایش سکه را تداعی می کنند. این گیاه میزان اکسیژن را در خانه تان افزایش می دهد. درخت پول را نزدیک لوازم الکترونیکی مانند کامپیوتر و تلویزیون و یا مودم وای فای نگهداری کنید. درخت پول، استرس و اضطراب و تنش را در محیط خانه تان کاهش می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *