کلاب ساندویچ پنیری

می‌خواهیم با استفاده از چند نوع سبزیجات، پنیر و نان تست روش درست کردن کلاب ساندویچ را آموزش دهیم. انتظار نداشته باشید کلاب ساندویچ ها به اندازه سالاد غذای سالمی باشند اما گاهی یک رژیمی غذایی سفت و سخت را هم باید متعادل کرد.

 

کلاب ساندویچ بروکلی و پنیر گریل شده

 

 

طرز تهیه کلاب ساندویچ پنیری

فلفل قرمز، کلم بروکلی، پنیر چدار و پنیر موزارلا را روی یک تکه نان تست قرار داده و روی اجاق  یا باربکیو گریل کنید. پنیر چدار و کلم بروکلی یک جفت خوب برای هم هستند و طعم‌های هردو معمولا ساندویچ لذیذی را تشکیل می‌دهند. بهتر است برای درست کردن این ساندویچ آن را موقع گریل کردن با قرار دادن یک صفحه فلزی سنگین کنید تا ساندویچ شما خوب برشته، ترد و قهوه‌ای شود.

 

 

 

کلاب ساندویچ بادمجان و پنیر گریل شده

طرز تهیه کلاب ساندویچ پنیری

برای درست کردن این کلاب ساندویچ جذاب کافیست بادمجان را به همراه سیر فراوان و پنیر چدار از عرض برش داده و روی اجاق یا باربکیو گریل کنید. قبل از سرهم کردن ساندویچ بادمجان را ۵ دقیقه روی آتش کباب کنید یا در ماهیتابه با کمی روغن تفت دهید. حتما این کلاب ساندویچ را با ترشی و سس خردل میل کنید، اما هر دوی آن‌ها را کم کم اضافه کنید تا دلتان را نزنند.

 

 

 

کلاب ساندویچ سیب‌زمینی، اسفناج و پنیر گریل شده

طرز تهیه کلاب ساندویچ پنیری

مواد اصلی این ساندویچ را نان چاودار و پنیر پیتزا تشکیل می‌دهند و روی این ترکیب اسفناج تفت داده شده، سیب زمینی و پیاز قرمز قرار می‌گیرد. پوست سیب زمینی را بگیرید و باریک خرد کنید تا وقتی داخل ساندویچ قرار می‌گیرند خوب پخته شوند. استفاده از مقداری سس بالزامیک به مواد داخل این ساندویچ طعم خوبی اضافه می‌کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *