چند راهنمایی مفید در مورد بازاریابی محتوایی برای موبایل

  • مطالب خود را به مخاطب مناسب توزیع کنید: میلیون ها نفر از مردم به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند. بنابراین ترویج محتوای شما از طریق فیس بوک، توییتر، گوگل +، Pinterest، یوتیوب، و یا LinkedIn هنوز یک برنامه عالی برای این اقدام است.

 

بیش از ۵۶ درصد از بزرگسالان آمریکا گوشی‌های هوشمند و ۳۵ درصد از آن‌ها تبلت دارند. بنابراین جای تعجب نیست که گوشی‌های همراه رسما در زندگی ما دخالت دارند. از پیام کوتاه، بازی، شبکه‌های اجتماعی تا گرفتن عکس، گفتگوی ویدئویی، بررسی اخبار و خرید. هر چیزی که فکرش را بکنید با گوشی‌های موبایل انجام می‌دهیم.

 

تحقیقات اخیر نشان داده که ۶۳ درصد از صاحبان گوشی‌های موبایل از اینترنت استفاده می‌کنند. مردم بیشتر از رسانه‌ها در موبایل خود استفاده می‌کنند تا رایانه‌های شخصی و تلویزیون.

 

اما در بازاریابی محتوایی این آمار چه معنایی دارد؟
مهم این است که این سوال را بپرسید: “مخاطبان ما را در کجا پیدا می‌کنند؟” اگر مخاطبان از طریق موبایل با برند شما ارتباط برقرار می‌کنند، -حتی اگر برای جستجوی گوگل- بنابراین بهتر است یک استراتژی محتوا برای موبایل در نظر بگیرید، تاکتیکی که شرکت‌ها امروزه از آن استفاده می‌کنند.

در اینجا چند نکته مفید برای اطمینان از این که کسب و کار شما برای موبایل آماده است را ارائه می‌دهیم:

 

 

 

۱- یک وبسایت مختص موبایل ایجاد کنید: اگر شرکت شما هنوز یک سایت که پاسخگوی موبایل باشد را راه اندازی نکرده، هم اکنون زمان مناسبی است. محتوای خود را در تلفن همراه با موثرترین UX ممکن از جمله فونت بزرگ و قابلیت دسترسی آسان برای به اشتراک گذاری محتوا، قرار دهید.

 

۲- یک اپلیکیشن موبایل طراحی کنید: تحقیقات نشان می‌دهد کاربران در واقع زمان بیشتری در اپلیکیشن‌های موبایل نسبت به وب موبایل، صرف می‌کنند. به همین دلیل برای کسب و کار شما بهتر است که یک اپلیکیشن موبایل طراحی کنید تا بتواند هدفمندی جغرافیایی و ارزش افزوده ارائه دهد و همچنین امکان ارائه پوش نوتیفیکیشن و بازی سازی را از طریق آن داشته باشید.

 

۳- محتوای خود را ساده و واضح ارائه دهید: ناشران باید در نظر داشته باشند که کاربران موبایل در حالی محتوا را می‌خوانند که در حال انجام چند کار چند منظوره هستند (در حال چت کردن با دوستان خود، تماشای تلویزیون یا غذا خوردن هستند.)
عنوان‌های مختلف را تست کنید.
تعداد کلمات خود را به حداقل برسانید و کیفیت را به کمیت ترجیح دهید.
هر زمان که امکان دارد از تصاویر یا ویدئوها برای انتقال سریعتر مفاهیم استفاده کنید.

 

۴- از سئو برای بهینه سازی موبایل استفاده کنید: تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند ۲۶ درصد از کل ترافیک جستجوی محلی را تشکیل می‌دهند، بنابراین اگر کاربران بخواهند یک بانک محلی را پیدا کنند، مطمئن شوید که سایت شما کلیه کلمات کلیدی مناسب را به محتوا اضافه کرده است.

 

۵- مطالب خود را به مخاطب مناسب توزیع کنید: میلیون ها نفر از مردم به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند. بنابراین ترویج محتوای شما از طریق فیس بوک، توییتر، گوگل +، Pinterest، یوتیوب، و یا LinkedIn هنوز یک برنامه عالی برای این اقدام است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های بهینه توزیع محتوا می‌توانید از وبسایت کانگورو این کار را شروع کنید و با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *