پیشرفت اینترنت باعث رونق صنعت گردشگری می شود

  • مدیر کل امور دولت و مجلس در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه گفت: تمامی مشکلات و معظلات آنتن دهی تلفن همراه و واگذاری شماره ثابت به زودی در مریوان بررسی و اقدامات لازم برای رفع این مشکلات انجام خواهد گرفت .

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی درجلسه هم اندیشی ادارات و دستگاه های خدمات رسان در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مریوان با بیان این مطلب افزود: متاسفانه تعهد دولت برای بهرمندی تمامی روستاهای کردستان از اینترنت پرسرعت تا پایان دولت یازدهم عملی نشد.
منصور مرادی افزود:با بهره مندی مناسب شهرستان مریوان از اینترنت پرسرعت می توان مریوان را به واسطه دریاچه زریبار و مرز بین المللی باشماق به جهانیان بشناسانیم.
وی با بیان اینکه عدم پوشش شبکه تلفن همراه در برخی نقاط مریوان و سروآباد مردم را با مشکل مواجه کرده است افزود : در شهرستان سروآباد برای ارائه خدمات شبکه تلفن همراه برای هر روستا یک دکل نیاز است.
مدیر کل امور دولت و مجلس در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه گفت: تمامی مشکلات و معظلات آنتن دهی تلفن همراه و واگذاری شماره ثابت به زودی در مریوان بررسی و اقدامات لازم برای رفع این مشکلات انجام خواهد گرفت .
محمد خواجه پور افزود: ایجاد 16 دکل برای گسترش آنتن دهی تلفن همراه در دستور کار شرکت مخابرات استان کردستان قرار گرفته است .
محمد شفیعی ،فرماندارمریوان هم گفت: تسریع در زمینه توسعه حوزه های مربوط به ارتباطات و فناوری اطلاعات از ضرورت های انکارنشدنی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *