ناسا در دبی اردوگاه فضایی ساخت

  • فراگیران در طول این دوره، شانس طراحی پایگاه شخصی خود را در مریخ به دست می‌آورند و مسائلی را پیرامون مأموریت اعزام به سیاره سرخ یاد می‌گیرند. مهندسان ناسا در این کمپ، علم موشک و پیش‌رانشگر را آموزش می‌دهند

 

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، از یکشنبه 15 ژوئیه تا 23 اوت قرار است اردوگاه تابستانی فضایی و موشکی ناسا برای کودکان آغاز به کار کند. این نمونه‌ای اولیه از طرحی است که فضانوردان و مهندسان ناسا رؤیای راه‌اندازی آن را در فضا دارند.

این کمپ ویژه کودکان 9 تا 18 سال است که به سرپرستی متخصصان باتجربه و خبره ناسا از آمریکای شمالی و اروپا برگزار می‌شود. افرادی که در این اردوگاه حضور پیدا می‌کنند، طبق برنامه‌های آموزشی فضایی ناسا و امارات متحده عربی، پروژه‌های فضایی و آموزش فضانوردی، چگونگی زندگی و مار در فضا را فرامی‌گیرند.

فراگیران در طول این دوره، شانس طراحی پایگاه شخصی خود را در مریخ به دست می‌آورند و مسائلی را پیرامون مأموریت اعزام به سیاره سرخ یاد می‌گیرند. مهندسان ناسا در این کمپ، علم موشک و پیش‌رانشگر را آموزش می‌دهند و به این شیوه، فراگیران، فرصت آن را پیدا می‌کنند که ماکت‌هایی از موشک‌های واقعی بسازند. آنها همچنین خوردن غذاهایی را تجربه می‌کنند که مخصوص فضا تولید می‌شود.

این اردوگاه فضایی به مدت یک هفته در Lapita Hotel Ballroom، پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی در طول تابستان از ساعت 10 صبح تا 4 عصر برگزار می‌شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *