میان سال ها از ماسک موی آلوئه ورا استفاده کنند

 

  • عصارۀ به‌دست‌آمده را باید روی ریشه‌های مو و کف سر ماساژ بدهید و حدود چهل دقیقه تا یک ساعت بگذارید روی سر بماند. سپس با شامپویی ملایم سرتان را بشویید. بعد از این کار درخشش و لطافت عجیبی در موهایتان احساس خواهید کرد.

ماسک موی آلوئه‌ورا یک اکسیر فوق‌العاده برای داشتن موهایی سالم و پرپشت است. این رازی‌ست که شاید تا‌به‌حال به آن پی نبرده باشید. البته نحوۀ استفاده از این مادۀ شگفت‌‌انگیز بسیار مهم است و باید طریقۀ درستِ آن را بدانید تا برایتان کارایی و نتیجۀ مطلوبی داشته باشد. آلوئه‌ورا یا صبرزرد طبی، نام گیاهی‌ست با برگ‌های ضخیم که درون آن مادۀ ژله‌ایِ بی‌رنگی وجود دارد. قبلاً مقاله‌ای در مورد ماسکی حاوی آلوئه‌ورا برای ریزش مو ارائه کردیم، این‌بار با ترکیب دیگری همراه شما خواهیم بود.
خواص ماسک موی آلوئه‌ورا به‌دلیل دارابودن عصارۀ طبیعی و کاملاً ارگانیک این گیاه بر کسی پوشیده نیست. اگر کمی حوصله و صبر به خرج دهید و با دستور ویژۀ این مقاله ویدئویی آن را تهیه و استفاده کنید، نتیجۀ شگفت‌انگیز آن را خواهید دید. برای این‌ کار به دو ماده اصلیِ آلوئه‌ورا و روغن نارگیل نیاز دارید.

مواد لازم
برگ آلوئه‌ورا: یک عدد
روغن نارگیل: نصف کاسه
طرز تهیه ماسک موی آلوئه‌ورا
ابتدا برگ‌های آلوئه‌ورا را به تکه‌های کوچک خرد کنید. یک ظرف آب را روی حرارت قرار دهید و بگذارید بجوشد. برگ‌های آلوئه‌ورا را به روغن نارگیل اضافه کنید و درون ظرفی روی آب درحالِ‌جوش قرار دهید و بگذارید بجوشد. با قاشقی چوبی به‌طورمرتب مواد را با هم ترکیب کنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که ظرف حاوی مواد که درون آب قرار دارد به‌حالت‌جوش دربیاید. سپس مواد را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شود. حالا مواد مخلوط‌شده و خنک‌شده را از یک صافی عبور دهید تا عصارۀ به‌دست‌آمده جدا شود.

نحوۀ استفاده
عصارۀ به‌دست‌آمده را باید روی ریشه‌های مو و کف سر ماساژ بدهید و حدود چهل دقیقه تا یک ساعت بگذارید روی سر بماند. سپس با شامپویی ملایم سرتان را بشویید. بعد از این کار درخشش و لطافت عجیبی در موهایتان احساس خواهید کرد. آلوئه‌ورا به رشد موهای تازه‌روییده کمک می‌کند و درنتیجه با گذشت زمان موهایی پرپشت خواهید داشت. ترکیب این گیاه با روغن نارگیل که خود برای پوست و مو پر از فایده است، فوق‌العاده خواهد بود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *