مواد غذایی که میل به رابطه جنسی را کم می کنند

  • مصرف الکل باعث کسالت و خواب الودگی می گردد.به همین خاطر گزینه مناسب در افزایش میل جنسی شما نیست. الکل نوعی ماده شیمیایی در بدن تولید می نماید که جلو تولید تستسترون را می گیرد. تستسترون جزو هورمونهای جنسی مهم افراد است.

 

 

غذاهایی که شور جنسی شما را کاهش می دهند:

قهوه:
یک فنجان قهوه سر صبح شما را به وجد می آورد اما مصرف زیاد ان باعث افزایش هورمونهای استرس زا من جمله کورتیزول در بدن شما می گردد. بنا براین اگر شور جنسی برایتان مهم است بیش از حد قهوه ننوشید.

سبوس:
جایگزین مناسب برای لبنیات گوشتی است.اما سبوس حاوی مقدار زیادی فیتوستروژن است که مناسب شور جنسی شما نیست. همچنین علاوه بر این فیتوستروژن باعث بروز اختلالات باروری و همچنین بر رشد سینه مردان تا اندازه طبیعی ان تاثیر می گذارد.همچنین مصرف بی رویه ان باعث ریزش مو در مردان می گردد.

نوشابه های گاز دار:
مصرف نوشیدنیهای گازدار علاوه بر افزایش وزن باعث بروز برخی امراض مانند دیابت و پوسیدگی دندانها می گردد.به همین خاطر اگر دارای یکی از این بیماریها هستید به شما توصیه می گردد دوروبر نوشیدنی های گاز دار نروید.اینها علاوه بر تاثیرات منفی ذکر شده باعث کاهش میل جنسی شما می گردند.

نعناع:
شاید جویدن ادامس با طعم نعناع دهانتان را خوشبو نموده و به سیستم گوارشی شما کمک نماید اما در کنار این مزایا باعث کاهش و بی رغبتی جنسی در شما نیز می گردد.

الکل:
مصرف الکل باعث کسالت و خواب الودگی می گردد.به همین خاطر گزینه مناسب در افزایش میل جنسی شما نیست. الکل نوعی ماده شیمیایی در بدن تولید می نماید که جلو تولید تستسترون را می گیرد. تستسترون جزو هورمونهای جنسی مهم افراد است.

غذاهای سرخ کردنی:
غذاهای سرخ کردنی از جمله همبرگر کشنده رغبت جنسی است. به شدت هورمون تستسترون را با مشکل روبرو می نماید و همچنین تولید اسپرم در مردان را با مشکل مواجه می نماید.به همین خاطر اگر دنبال رضایت روابط جنسی خوب هستید به شما توصیه می گردد از غذاهای سرخ کردنی فاصله بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *