طرز تهیه چیز کیک ژاپنی

یکی از خوراکی های مورد علاقه افراد در سراسر جهان چیز کیک یا کیک پنیری است؛ خوراکی که به دلیل وجود پنیر و تخم مرغ برای سلامت بدن بسیار مفید است.در ادامه یک چیز کیک خوشمزه را آموزش خواهیم داد

یکی از خوراکی های مورد علاقه افراد در سراسر جهان چیز کیک یا کیک پنیری است؛ خوراکی که به دلیل وجود پنیر و تخم مرغ برای سلامت بدن بسیار مفید است.
در یک شیوه جالب پخت این کیک به شیوه ژاپنی ها، تنها به سه ماده اولیه نیاز است تا در عرض کمتر از نیم ساعت بتوانید از این خوراکی خوش طعم استفاده کرده و لذت ببرید.
برای درست کردن این خوراکی خوش طعم تنها به سه ماده اصلی به شرح زیر نیاز است:
تخم مرغ سه عدد
شکلات تلخ یا شکلات شیری سه بسته
پنیر خامه ای یک بسته
ابتدا فر را بر روی 170 درجه سانتیگراد گذاشته تا گرم شود، سپس زرده و سفیده تخم مرغ ها را از هم جدا و سفیده تخم مرغ را با همزن برقی مخلوط کنید تا کاملاً سفت و محکم شود.
شکلات تلخ را در یک کاسه روی یک ظرف بزرگ حاوی آب داغ قرار داده و شکلات ها را با کفگیر هم بزنید تا کاملاً حالت مایع پیدا کند. سپس پنیر خامه ای را به مخلوط شکلات ها اضافه کرده و هم بزنید تا کاملاً یکدست شوند.
در پایان زرده تخم مرغ را به ترکیب اضافه کنید و هم بزنید و دوباره مقداری پنیر خامه ای به مخلوط اضافه کنید تا سفت و تبدیل به یک خمیر پرقوام شود.
به کاغذ مخصوص آشپزی مقدار روغن بپاشید یا با کره آن را چرب کنید و مخلوط را در یک قالب گرد بریزید.
برای مغز پخت شدن این کیک مقداری آب در یک سینی بریزید و ظرف قالب کیک را وسط آن قرار دهید. اکنون می‌توانید قالب را درون فر قرار دهید. این کیک حدود 15 دقیقه نیاز دارد تا در دمای 170 درجه سانتیگراد پخته و آماده شود.
پس از پایان زمان پخت 15 دقیقه صبر کنید و بعد کیک را از فر خارج کنید زیرا به دلیل حرارت زیاد ممکن است باعث سوختگی دستتان شود.
کیک را از قالب خارج کرده و با پودر نارگیل یا خاک قند آن را تزئین کنید.
چیزکیک شما اکنون آماده است و می توانید از خوردن آن لذت ببرید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *