شستشوی چشم با گلاب مفید است

  • این ماده اغلب به عنوان یه درمان عالی برای سیاهی زیر چشم در نظر گرفته میشه. مخلوط شیر سرد و گلاب رو بر روی توپ پنبه اسپری کنین. حداقل روزانه ۱۰ دقیقه اونو بر روی چشمتون قرار بدین. در عرض ۳ تا ۴ هفته تغییرات قابل ملاحظه ای رو میبینین.

 

گل محمدی گلی زیبا از طبیعت و نماد عشقه و مزایای زیادی داره که میتونه برای هر شخصی مفید باشه. گلاب از فرآورده های اصلی گل محمدیه که تاثیر فوق العاده ای در سلامت پوست و کاهش اظطراب داره و علاوه بر اون خواص درمانی فوق العاده ای برای چشم داره.

در زندگی روزمره بیشتر افراد ساعتها در برابر صفحه کامپیوتر میگذرونن که برای چشم ها مضره و آلودگی محیط زیست هم باعث آسیب رسیدن به چشم میشه. خواص درمانی گلاب برای مراقبت از چشم مناسبه. بنابراین در اینجا این مطلب رو درباره مزایای اون برای چشم آوردیم.

 

خواص ضد باکتری و ضد عفونی کننده ی گلاب

خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده ی موجود در این ماده به روش های مختلفی برای چشم مفیده. از چشمامون در برابر گرد و غبار، آلودگی ها، قرمزی، التهاب چشم و مواد مضر لوازم آرایشی و زیبایی مراقبت میکنه. دو تا توپ پنبه رو بردارین و اونو به اندازه کافی در گلاب خیس کنین. اونو روی چشمهاتون قرار بدین و برای نتیجه بهتر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه این حالت رو حفظ کنید.

شست و شوی چشم ها برای کاهش فشار و خستگی

گلاب برای شستشوی چشم عالیه. گلاب مخصوصا فشار و خستگی ناشی از نشستن طولانی مدت پشت کامپیوتر و تلویزیون رو کاهش میده. چند قطره گلاب رو به مقداری آب اضافه کنین و و بایه پد پنبه چشم هاتون رو بشویین.

گلاب یه قطره چشم عالیه

گلاب رو میتونین به عنوان یه قطره چشم مفید استفاده کنین. برای استفاده از اون ۲ تا ۳ قطره گلاب رو در هر چشم بریزین و در یه حالت راحت دراز بکشین. حداقل ۱۰ دقیقه بدون بازکردن چشم راحت باشین. این کار به آرامش و شستشو آلودگی اضافی چشم کمک میکنه.

از بین بردن سیاهی دور چشم

این ماده اغلب به عنوان یه درمان عالی برای سیاهی زیر چشم در نظر گرفته میشه. مخلوط شیر سرد و گلاب رو بر روی توپ پنبه اسپری کنین. حداقل روزانه ۱۰ دقیقه اونو بر روی چشمتون قرار بدین. در عرض ۳ تا ۴ هفته تغییرات قابل ملاحظه ای رو میبینین.

چشم ها یکی از زیباترین هدیه خدا به انسان هاست. پس به خوبی ازشون محافظت کنین.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *