سفید کردن دندان با 14 راهنمایی

  • با خمیر دندان معمولی مسواک بزنید ؛ 1/2 فنجان آب را با 2 قاشق غذا خوری از پراکسید هیدروژن مخلوط کنید، و در دهان خود برای 1 دقیقه قرقره کنید. برای حذف پراکسید هیدروژن، مسواک بزنیید و با آب بشویید ؛ هر روز این کار را تکرار کنید ،تا زمانی که دندان هایتان روشن شود.

بعضی ها حتی با رعایت بهداشت دهان و دندان از زردی دندان های خود شکایت دارند اما میتوان با استفاده از مواد خوراکی خانگی باعث سفیدی دندان ها شد.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، خوشبختانه بسیاری از داروهای خانگی وجود دارد، که شما می توانید برای روشن و سفید کردن دندانها و زیبایی لبخند خود استفاده کنید، که مقرون به صرفه و آسان هستند.

1 – خمیر جوش شیرین و پراکسید هیدروژن

چه کاری باید انجام دهید:
با مخلوط کردن یک قاشق چای خوری جوش شیرین، با پراکسید هیدروژن در یک ظرف کوچک یک خمیر نازک درست کنید، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان استفاده کنید، و به آرامی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید سپس بشویید ،و با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنید.

2 – قرقره کردن پراکسید هیدروژن
چه کاری باید انجام دهید:
با خمیر دندان معمولی مسواک بزنید ؛ 1/2 فنجان آب را با 2 قاشق غذا خوری از پراکسید هیدروژن مخلوط کنید، و در دهان خود برای 1 دقیقه قرقره کنید. برای حذف پراکسید هیدروژن، مسواک بزنیید و با آب بشویید ؛ هر روز این کار را تکرار کنید ،تا زمانی که دندان هایتان روشن شود.

3 – استفاده از خمیر نمک دریا و جوش شیرین به عنوان خمیر دندان
چه کاری باید انجام دهید:
یک قاشق چای خوری جوش شیرین را با 1/2 قاشق چای خوری نمک دریا با یک کمی آب در یک ظرف کوچک مخلوط کنید، تا یک خمیر نازک ایجاد شود، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان استفاده کنید ، و به آرامی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید سپس با آب بشووید و پس از آن با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنیید.

4 – مسواک زدن با خمیر پودر زردچوبه
چه کاری باید انجام دهید:
یک قاشق چای خوری پودر زردچوبه ارگانیک و کمی آب را در یک ظرف کوچک مخلوط کنید، تا یک خمیر نازک ایجاد شود، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان استفاده کنید و به آرامی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید مراقب باشید که پاشیده نشود، زیرا می تواند همه جا رارنگی کند! با آب بشویید و پس از آن با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنید .

5 – مسواک زدن با ذغال سنگ فعال
چه کاری باید انجام دهید:
پودر زغال سنگ با درجه فعال مواد غذایی را روی مسواک مرطوب بپاشید،سپس به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید. مراقب باشیدکه پاشیده نشود، چون می تواند همه جا را لکه دار کند ! پس از آن ،با آب بشویید و به طور منظم مسواک بزنید.

6 – سفید کردن دندان ها با خمیر آب لیمو و جوش شیرین
چه کاری باید انجام دهید:
یک قاشق چای خوری آب لیمو را با جوش شیرین به مقدار لازم ، مخلوط کنید ،تا یک خمیر نازک ایجاد شود، سپس با مسواک نرم و به آرامی به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید با آب بشویید، سپس با خمیر دندان به طور منظم مسواک بزنید تا آبلیمو از بین برود.

7 – قرقره روغن نارگیل و مسواک زدن
چه کاری باید انجام دهید:
یک قاشق غذا خوری از روغن نارگیل ارگانیک را در دهان بریزید وقرقره کنید آن را در اطراف دهان خود برای 5-20 دقیقه بچرخانید(مانند وقتی که دهان شویه استفاده می کنید) .، جوش شیرین را روی مسواک مرطوب بپاشید و دندان های خود را مسواک بزنید و بشویید.

8 – شستشوی دندان با سرکه سیب و ضدعفونی کردن
یک قاشق غذاخوری از سرکه سیب را ،مانند دهان شویه در اطراف دهان خود برای 2 دقیقه شستشو دهید، پس از آن مسواک خود را در سرکه سیب فرو کرده و برای کمک به حذف لکه ها مسواک بزنید بعد بشویید و سپس دندان های خود را با جوش شیرین و خمیر دندان مسواک بزنید تا تمام سرکه سیب حذف شود.

9 – ضدعفونی دهان و دندان با جوش شیرین، خمیر دندان و هیدروژن پراکسید
چه کاری باید انجام دهید:
2قاشق چای خوری جوش شیرین ،با 2 قاشق چای خوری از خمیر دندان و یک قاشق چای خوری از پراکسید هیدروژن مخلوط کنید مخلوط را روی دندان ها پخش کنید و 5-10 دقیقه آن را رها کنید .
دندان ها را با مخلوط مسواک کنید و سپس به طور کامل با آب بشویید، برای حذف تمام پراکسید هیدروژن با خمیر دندان به طور منظم و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

10 – خمیر دندان سفید کننده خانگی با اسانس های روغن
چه کاری باید انجام دهید:
مقدار مساوی از روغن نارگیل ارگانیک و جوش شیرین را با چند قطره روغن نعناع، اسانس نعناع یا روغن چوب دارچین مخلوط کنید، تا خمیر دندان ایجاد شود دندان ها را روزی دوبار مسواک بزنید.

11 – خمیر دندان سفید کننده خانگی با زردچوبه
چه کاری باید انجام دهید:
1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ارگانیک و 1 قاشق چای خوری پودر زردچوبه ارگانیک با چند قطره از روغن نعناع، اسانس نعناع یا روغن چوب دارچین مخلوط کنید، تا خمیر دندان درست شود دندان ها را روزی دوبار مسواک بزنید.

12 – سفیدی دندان با پوست پرتقال و نمک
چه کاری باید انجام دهید:
بخش سفید پوست پرتقال را، با نمک دریا بپوشانید سپس به آرامی بر روی دندان های خود به مدت 2 دقیقه مالش دهید بعد آنرا بشویید و سپس برای حذف تمام مرکبات، به طور منظم با خمیر دندان و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

13 – خمیر سفید کننده دندان توت فرنگی و جوش شیرین
چه کاری باید انجام دهید:
یک توت فرنگی بزرگ را برش دهید و له کنید و با ½ قاشق چای خوری جوش شیرین ،هم بزنید تا صاف و مخلوط شوند مخلوط را بر روی دندانها بپاشید و 5 دقیقه صبر کنید.بشویید و سپس برای حذف تمام توت فرنگی با خمیر دندان به طور منظم و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

14 – ساییدن پوست موز روی دندان، سفید کننده فوری دندان
چه کاری باید انجام دهید:
به آرامی یک قطعه کوچک از داخل پوست موز را برای دو دقیقه روی دندان های خود بمالید بشویید و سپس برای حذف تمامی موز با خمیر دندان به طور منظم و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *