سئو در بازاریابی آنلاین تاثیر زیادی دارد

  • اینها برخی از مهمترین تکنیک‌های تاثیرگذار در بهینه سازی سایت و سئو برای رتبه اول گوگل هستند که هر کدام مانند بخشی از یک پازل باید همواره در طول زمان توسط متخصص سئو درکنار هم و با دقت بسیار استفاده شوند تا بهترین نتیجه میسر شود

هینه سازی سایت برای قرار گرفتن در رتبه اول موتور جستجوی گوگل یا به اصطلاح سئو (SEO) یک راهکار بسیار موثر و به صرفه برای بازاریابی آنلاین است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، استارت آپ‌های هوشمند در تمام دنیا و ایران بسرعت در حال تبدیل شدن به برندهای مشهور و بزرگ هستند و همواره با فناوری های جدیدی که ارائه می‌دهند ما را متحیر می‌کنند.

قابل توجه است که بسیاری از این استارت‌آپ‌ها همان خدمات یا کالاهایی که سال‌ها مورد استفاده مردم بوده‌اند را در مدل و بسته‌بندی جدیدی و تنها با امکان دسترسی و استفاده راحت‌تر و کم هزینه‌تر از طریق دنیای دیجیتالی و اینترنتی ارائه می‌کنند و به محبوبیت بالایی میان جوانان دست پیدا می‌کنند.

یکی از نکات مهم که در پیشبرد اهداف و توسعه استارت آپ های هوشمند بسیار تاثیرگذار است، برندسازی و بازاریابی از طریق راهکارهای نوین دیجیتال مارکتینگ است.

عباس فلسفین کارشناس دیجیتال مارکتینگ و مدیر شرکت ویرلن در توضیح این موضوع گفت: امروز همگام با ظهور تکنولوژی های جدید، هر روز شاهد تولد تکنیک‌های جدید برای برندسازی، بازاریابی و فروش از طریق فضای مجازی اینترنت هستیم و اگر بتوانیم از پلتفرم‌های جدید دیجیتال مارکتینگ بدرستی استفاده کنیم با بالاترین سرعت و کم ترین هزینه به بهترین نتیجه می‌رسیم و از سایر رقبا سبقت می‌گیرم.

سئو سایت جزو راهکار های بسیار موثر دیجیتال مارکتینگ است که در دهه گذشته مدل بازاریابی را در تمام دنیا دگرگون کرده و امروز کمتر کسب و کاری وجود دارد که از این راهکار برای افزایش فروش استفاده نکند. اما باتوجه به پشرفت تکنولوژی‌های مبتنی بر وب و افزایش استفاده مردم از جستجوگر گوگل، الگوریتم های این موتور جستجو و البته تکنیک‌های سئو همواره در حال تغییر و تحول است، بطوریکه حتی برخی از تکنیک‌ها مانند دریافت بک لینک از طریق تبلیغات متنی که تا دو سال گذشته در بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل و سئو موثر بوده اند، امروز حتی باعث افت رتبه سایت می‌شوند و اکنون رپورتاژ آگهی جایگزین آن شده است.

 

این یک واقعیت است که باعث می‌شود متخصصان سئو کار همواره بدنبال تحقیق در مورد تکنیک‌های جدید سئو باشند و مقالات آموزش سئو را از مراجع معتبر دنبال کنند.

ویرلن در مقالات آموزش سئو مواردی که اخیرا اهمیت بسیار بالایی در سئو سایت پیدا کرده‌اند، را معرفی کرده است:

به طراحی سایت بر اساس نمایش در موبایل و تبلت اهمیت بیشتری دهید

از همان ابتدا طراحی وب سایت براساس الگوریتم‌های جدید گوگل مهمترین بخش سئو بوده است. خبر مهم اینکه طی یکی دوسال اخیر موتور جستجوی گوگل اولویت بررسی و رتبه‌بندی سایت‌ها را براساس نحوه نمایش در اسمارت‌فون‌ها قرار داده است و این یعنی اگر وب سایت شما برای این شرایط آماده نباشد، هرگز به رتبه اول نزدیک نمی‌شود.

تولید محتوای سایت براساس استاندارد های سئو

استفاده از بهترین هاستینگ برای بارگذاری سریع سایت

برنامه ریزی برای جلوگیری از فرار کاربران پس از ورود به سایت

ثبت موقعیت مکانی شرکت در گوگل مپ و اتصال نقشه به وب سایت

اشتراک گذاری محتوای سایت در شبکه های اجتماعی

دریافت لینک فالو از طریق کمپین رپورتاژ آگهی در سایت‌های پربازدید با اتوریتی بالا

اینها برخی از مهمترین تکنیک‌های تاثیرگذار در بهینه سازی سایت و سئو برای رتبه اول گوگل هستند که هر کدام مانند بخشی از یک پازل باید همواره در طول زمان توسط متخصص سئو درکنار هم و با دقت بسیار استفاده شوند تا بهترین نتیجه میسر شود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *