روغن خراطین چیست و چطور از آن استفاده کنیم

  • روش‌های بسیاری برای افزایش سایز اندام‌های مختلف بدن و یا رفع چین و چروک ایجاد شده روی پوست وجود دارند. اعمالی تهاجمی که می‌تواند همراه با عوارضی جداگانه برای فرد متقاضی باشد. استفاده از روغن خراطین، روغن زالو و مواد گیاهی از این دست، شاید یکی از بی‌خطرترین روش‌های ممکن برای رسیدن به حالت ایده‌آل اندام هاست.

 

نام روغن خراطین این روز‌ها بسیار بر سر زبان‌ها افتاده است. روغنی که تحت عنوان روغن خراطین اصل با ویژگی‌های خارق العاده بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان و حجم دهنده باسن و سینه خانم‌ها فروخته می‌شود. این روغن چگونه تهیه می‌شود؟ نحوه عملکرد آن چگونه است؟ آیا تاثیرات واقعی داشته یا خیر؟

روغن خراطین

شاید تصور کنید که این روغن به مانند دیگر روغن‌ها از گیاهان به دست آید، ولی در واقع روغن خراطین از نوعی کرم به نام کرم قرمز خاکی حلقوی بارانی یا کرم ایزینیا فوتیدا (Eisenia fetida) حاصل می‌یابد. کرمی که با تولید مثل در هر هفته و داشتن ۷۰ درصد پروتئین یکی از شاهکار‌های خلقت است. بیش از ۳۰ سال است که از کرم خراطین به عنوان محصولات آرایشی و زیبایی در جهان استفاده می‌گردد. الاستین موجود در روغن خراطین عنصر اصلی و کلیدی جهت حجم گرفتن اندام‌های بدن است.

 

از روغن خراطین به شرط اصل بودن آن می‌توان استفاده‌های فراوان برد و به سادگی نتیجه آن را مشاهده کرد. مهمترین خواص روغن خراطین عبارتند از:

  • حجم دهنده طبیعی عضلات سینه، باسن، گونه و لب
  • رفع چین و چروک پوست، خط اخم، خط خنده و خطوط پیشانی
  • تسکین درد‌های مفصلی، رماتیسمی و درمان کمردرد
  • تقویت مو‌ها و کمک به درمان ریزش مو و شوره سر
  • بدن‌سازی و پرورش اندام
  • افزایش اندازه آلت تناسلی مردان

نحوه مصرف روغن خراطین در هر یک از اندام‌های بدن

  • قبل از شروع نحوه مصرف روغن‌های خراطین باید به این مسئله اشاره کرد که دوره استفاده از روغن بین ۴۵ تا ۶۰ روز است؛ بنابراین نبایستی انتظار داشت که یک شبه به نتیجه مورد نظر رسید.
  • بهترین زمان استفاده از روغن، شب قبل از خواب و هر ۲۴ ساعت ۱ بار می‌باشد.
  • هر ۳۰ میلی گرم روغن باید در دوره ۱ ماهه استفاده شود و در طی ۳ هفته اول تاثیر خود را نمایان نماید.
  • برای ماندگاری اثر روغن نیز باید ۳ دوره کامل مصرف شود تا اثرات پایدار بمانند.

افزایش حجم دستگاه تناسلی مردانه

در ابتدا محل مورد نظر را کاملا با آب و صابون شسته تا تمامی منافذ پوست باز گردند. با حوصله و به آرامی در زمانی در حدود ۱۰ دقیقه عضو مورد نظر را ماساژ داده تا رنگ پوست به قرمزی رود. در این زمان چند قطره روغن را ریخته و دوباره محل را ماساژ دهید. بین ۵ تا ۱۰ دقیقه ماساژ را ادامه و روزی یک یا دو مرتبه این عمل را تکرار کنید.

افزایش حجم باسن و سینه زنان

به مانند افزایش حجم باسن و سینه زنان با روغن خراطین، بایستی محل مورد نظر را با آب و صابون شسته تا منافذ بسته پوست باز گردند. پس از شستن پوست، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی که رنگ پوست قرمز گردد. چند قطره روغن ریخته و مجددا به مدت ده دقیقه موضع مورد نظر را ماساژ دهید. یک بار صبح و یک بار شب این عمل را تکرار کنید.

 

رفع چین و چروک و شفاف سازی پوست

پوست خود را با آب و صابون شسته تا کاملا تمیز گردد. چند قطره از روغن را روی آن بریزید و ماساژ دهید تا تمامی روغن جذب پوست شود. معمولا می‌توان این عمل را روزی یک الی دو مرتبه و به مدت ۳ ساعت انجام داد. دقت داشته باشید پس از استعمال محل مورد نظر را بشویید.

درد‌های مفصلی، رماتیسمی و کمر درد

چند قطره بر روی ناحیه‌هایی که درد دارید بزنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا روغن جذب شود. فراموش نکنید که همان روز به حمام نروید و محل ماساژ شسته نشود.

ورزشکاران پرورش اندام

استعمال این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام به منظور سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف دارو‌های شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت. بهترین زمان مصرف روغن خراطین برای پرورش اندام بلافاصله بعد از تمرین است. (زمانی که بدن هنوز گرم است و گردش خون بالاست)  به این منظور آن قسمت از اندام مورد نظر را تمیز کرده و روغن را همانند آنچه در بخش حجم دهی عضلات گفته شد، استعمال کنید.

توجه داشته باشید که تاثیر گذاری بر روی بدن هر ورزشکار متناسب با وضعیت جسمانی اش متفاوت است.

بعد از انجام دادن یکی از مراحل بالا یک پارچه تمیز را با آب سرد خنک کرده و بر روی قسمت‌هایی که ماساژ داده‌اید، بگذارید تا روغن جذب شده زیر پوست تثبیت گردد.

نکته مهم: روغن خراطین دارای طبع گرم و‌ تر است؛ به همین دلیل باعث زدن جوش در محل مورد استفاده می‌گردد. در صورت مشاهده هر گونه جوش می‌توان از عرقیجات خنک مانند کاسنی، شاهتره، ماسک‌های خیار، سیب زمینی و … استفاده نمایید.

 

تشخیص روغن خراطین اصل

در گذشته (روش ابن سینایی) از ۲ کیلوگرم کرم قرمز خاکی و ۱ کیلوگرم روغن زیتون و یا کنجد استفاده برای تهیه این روغن می‌شده است، به همین دلیل رنگ برخی از این روغن‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد. معمولا گفته می‌شود که رنگ روغن خراطین بایستی قهوه‌ای یا قرمز باشد؛ در صورتی که رنگ آن تاثیری در کیفیت آن نخواهد داشت.

  • خراطین پایه روغن زیتون

این نوع روغن‌ها معمولا به دلیل حضور روغن زیتون رنگی تیره (رنگ قهوه‌ای سوخته) دارد. بیشتر روغن‌های خراطین به همراه روغن زیتون می‌باشند.

  • خراطین پایه روغن کنجد

پایه‌ی روغن کنجد باعث روشن (رنگ نارنجی کمرنگ) شدن روغن خراطین می‌شود. همچنین لازم به ذکر است استفاده از خراطین پایه کنجد باعث تیرگی پوست محل مورد نظر می‌گردد.

 

  • تکنولوژی بدون پایه جهت روغن گیری خراطین

تکنولوژی روغن گیری بدون پایه به معنای آن می‌باشد که در تهیه روغن مورد نظر، از هیچ روغنی به عنوان بستر ساز ساخت روغن استفاده نشده است. گفته می‌شود در تهیه روغن خراطین اصل، استفاده از روغن‌های بستر ساز مانند کنجد، شاهدانه، آفتابگردان و… باعث ایجاد ناخالصی فراوان می‌گردد.

  • روغن‌های خراطین معمولا بوی نامطبوعی دارند که برخی از عطاری‌های یا فروشگاه‌ها با اضافه کردن دارچین به آن، بوی بد این روغن‌ها را نیز برطرف کرده‌اند.
  • توجه داشته باشید، روغن خراطین اصل هنگام مصرف، موجب گرم شدن در اندام می‌شود و اصلا نباید با حالت پف فوری و غیرطبیعی همراه باشد. اگر اینطور باشد به این معنی است که روغن تقلبی بوده و دارای مواد شیمیایی کورتون‌دار است که موجب پف کردن موقت می‌شود و متأسفانه عوارض زیاد دارد.

شرایط نگهداری روغن خراطین

  1. روغن خراطین به مانند دیگر روغن‌های گیاهی نبایستی در معرض مستقیم نور خورشید قرار گیرد. اگر شیشه روغن به مدت دو یا سه ساعت در معرض نور خورشید قرار گرفته باشد به دلیل دو فاز بودن آن، شکل ظاهری خود را به طور کامل از دست خواهد داد.
  2. این روغن را در یخچال نیز نگهداری نکنید.
  3. بهترین مکان برای نگهداری روغن خراطین داخل کابینت می‌باشد (دمای متعادل، عدم نابش نور خورشید)

روش‌های بسیاری برای افزایش سایز اندام‌های مختلف بدن و یا رفع چین و چروک ایجاد شده روی پوست وجود دارند. اعمالی تهاجمی که می‌تواند همراه با عوارضی جداگانه برای فرد متقاضی باشد. استفاده از روغن خراطین، روغن زالو و مواد گیاهی از این دست، شاید یکی از بی‌خطرترین روش‌های ممکن برای رسیدن به حالت ایده‌آل اندام هاست.

اگر شما هم از مصرف کنندگان روغن خراطین هستید می‌توانید با ارسال نظر در انتهای همین صفحه، تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *