روشی برای فرار دادن مورچه ها از خانه!!

مورچه ها همیشه در همه ی خانه ها نیز وجود دارد و ما راهی را برای قرار دادن مورچه ها به شما نیز می گوییم.وجود دسته جمعی مورچه‌ها در بیشتر نقاط خانه به خصوص اطراف مواد خوراکی و غذایی می‌تواند نگران‌کننده و کلافه‌کننده باشد. به محض اینکه یکی از آن‌ها قطعه کوچکی غذا پیدا می‌کند ناگهان سیل مورچه‌ها به آن سمت جاری می‌شود. در بیشتر موارد به محض روبه‌رو شدن با چنین وضعیتی اولین فکری که به سراغ افراد می‌آید استفاده از مواد شیمیایی و سمی است.

در حالی که استفاده از حشره‌کش‌ها نه تنها به طور دائمی مورچه‌ها را فراری نمی‌دهد بلکه تاثیرات منفی و اثرات جانبی بر سلامتی اهالی خانه دارد.به طور کلی، بهترین راه برای فراری دادن مورچه‌ها استفاده از راهی طبیعی و خانگی است تا صدمات را به حداقل برساند و از کشته شدن این موجودات نیز جلوگیری کند. در اینجا طرز تهیه ترکیبی را به شما آموزش می‌دهیم که سبب فراری دادن مورچه‌ها می‌شود.

مواد لازم

یک شیشه

قوطی اسپرس

2 عدد پرتغال

1 عدد گریپ‌فروت

یک عدد لیمو

سرکه

طرز تهیه

برای این کار کافی است آب این میوه‌ها را بگیرید و در شیشه بریزید و به آن‌ها سرکه اضافه کنید و به مدت یک تا دو هفته آن را کنار بگذارید. بعد از دو هفته، ماده موجود در آن را در یک قوطی اسپری بریزید و آن نقاطی از خانه را که در معرض حمله مورچه‌ها هستند، اسپری کنید و چند روز صبر کنید. خواهید دید که کم‌کم مورچه‌ها ناپدید می‌شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *