راهکارهایی برای کاهش گودی کمر

راهکارهایی برای کاهش گودی کمر

راهکارهایی برای کاهش گودی کمر
راهکارهایی برای کاهش گودی کمر

 

اگر شما هم دچار گودی کمر هستید و دنبال راهی برای کاهش آن هستید همراه ما باشید با راهکارهایی برای کاهش گودی کمر در ادامه مطلب .

 

افزایش وزن، افتادن شکم و به تبع آن کشیدن کمر به طرف جلو ازعمده ترین علل ایجاد افزایش گودی کمر در خانم ها هست.

با وجود اقدامات که در این دوران پیشرفته بصورت نشسته یا کاملا ایستاده هست موجب افزایش گودی در بدن دخترهای شده هست.گودی کمر یکی از شایع ترین اختلالات در کمر و ستون فقرات هست . افزایش وزن، افتادن شکم و به تبع آن کشیدن کمر به طرف جلو از عمده ترین علل ایجاد افزایش گودی کمر در خانم ها هست.

ورزش هایی که عضلات شکم و کمر را تقویت می کند، در کاهش گودی های کمری موثر هست.

گودی کمر به مرور زمان زمان وقت شکل می گیرد و این مساله به علت چاق شدن دخترهای و بخصوص دانشجوهای زیادتر به چشم می خورد.میزان انحنای کمر زیادتر از حد میزان طبیعی را گودی کمر می نامند.

 

متخصص ارتوپدی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم دکتری تبریز با اشاره به گودی کمر در بین دخترهای بیان داشت:گودی کمر یک آسیب زیاد جدی هست که در بین دخترهای جوان جدیدا شایع شده و این مساله به علت نشستن مدت زمان طولانی اتفاق می افتد.وی گفته بود:گودی کمر به مرور زمان زمان وقت شکل می گیرد و این مساله به علت چاق شدن دخترهای و بخصوص دانشجوهای زیادتر به چشم می خورد.

وی بیان کرد: مشکلات مادرزادی و ژنتیکی توان دارد مساله گودی کمر را در بین دخترهای افزایش دهد و این آسیب درباره دخترهای چاق به دلیل کم تحرکی شان به علت مسائل درسی زیادتر خود را نشان می دهد.

این متخصص دنبال کرد:استفاده از کفشهای پاشنه بلند موجب افزایش گودی کمر در بین دخترهای و خانم ها جوان می شود و این مساله علت ایجاد اختلالات لگن و قوس کمر می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *