در فصل گرما و تابستان از کدام عطر و ادکلن استفاده کنیم

  • یکی از ظریف ترین و زنانه ترین عطرهای تابستانه، گوچی بلوم است. همانطور که از نام این عطر پیداست، از ترکیب گل های سفیدی چون یاس ساخته شده است. بنابراین اگر از اسانس های گل خوشتان می آید، بی شک عاشق این عطر خواهید شد.

 

تابستان فصلی است که نیاز ما به عطر و ادکلن بیش از فصل های دیگر است. هر فصل عطرهای مخصوص به خود را دارد، به عنوان مثال در زمستان عطرهایی با اسانس گرم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که در تابستان اسانس های سبک و خنک تر طرفداران بیشتری دارد. اگر شما هم دوست دارید که تابستان امسال را خوشبوتر از همیشه بگذرانید، از محبوب ترین عطرهای تابستانه ای که در ادامه به شما معرفی می کنیم، مصرف کنید.

1. Velvet Haze
عطر ولوت هیز از عطرهایی ست که همیشه طرفداران زیادی دارد. این عطر از ترکیب اسانس هایی چون نارگیل، برگ پچولی، شکلات و مشک وحشی تشکیل شده است. ترکیب این اسانس ها در کنار هم رایحه ای دلنشین و تاثیرگذار را تشکیل می دهند.

 


2. Kilian Love the Way
علت محبوبیت این عطر، منحصر بفرد بودن آن است. ترکیب اسانس هایی چون ترنج، نارگیل، بهار نارنج و یاس این عطر را متفاوت از دیگر برندها کرده است. این عطر در عین خنکی، رایحه ای شیرین نیز دارد که می تواند انتخاب فوق العاده ای برای روزهای گرم تابستان تان باشد.

 


3. Marc Jacobs Decadence
اگر دوست دارید که عطری کاملا خنک و تابستانه را به کلکسیون عطرهای خود اضافه کنید، ما این مدل از عطر مارک جاکوبز را به شما پیشنهاد می دهیم. این عطر برای مراسم رسمی، مانند محیط های اداری یا جلسات کاری بسیار مناسب است. از اسانس های آن می توان به یاسمین، عنبر و تمشک اشاره کرد.

 


4. Elizabeth & James Nirvana
یکی از عطرهایی که برای میهمانی های شبانه و ملاقات های عاشقانه در فصلی چون تابستان مناسب است، عطر الیزابت اند جیمز نیروانا می باشد. این عطر از اسانس های ساده ای چون چوب بلوط و وانیل تشکیل شده است، از این رو مورد پسند هر فرد خوش سلیقه ای قرار خواهد گرفت.

 


5. Jo Malone English Oak & Hazelnut
نام عطر جو مالون را همیشه در میان محبوب ترین عطرها خواهید دید. جدیدترین مدل آن با نام Oak & Hazelnut نیز طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این عطر تخیل شما را تحت تاثیر قرار داده، به طوری که پس از استفاده از آن، احساس می کنید که در جنگلی سر سبز در حال قدم زدن هستید.

 


6. Estée Lauder Bronze Goddess
عطر اسی لودر برنز گادس از جمله عطرهایی ست که با سلیقه هر دختری جور در می آید. کارشناسان آن را «الهه تابستان» می نامند، از این رو که با زدن آن در فصل تابستان، هر زنی تبدیل به الهه ای جذاب می شود. اگر شما هم دوست دارید که با عطری متفاوت همه را تحت تاثیر قرار دهید، ما این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم.

 


7. Kilian Moonlight in Heaven
ترکیب اسناس هایی چون نارگیل و برنج سفید، رایحه این عطر را آنقدر جذاب کرده که با یک بار استفاده به آن معتاد می شوید. جدا از رایحه منحصر بفردش، ماندگاری این عطر از دیگر عوامل ی است که خانم ها را به سمت آن جذب کرده است.

 


8. Aerin Lauder Hibiscus Palm
زمانی که شما این عطر را می زنید، مثل این است که در جزیره ای استوایی قدم می زنید. از ترکیبات این عطر می توان به بهار نارنج، شیر نارگیل، وانیل و زنجبیل اشاره کرد.

 


9. Gucci Bloom
یکی از ظریف ترین و زنانه ترین عطرهای تابستانه، گوچی بلوم است. همانطور که از نام این عطر پیداست، از ترکیب گل های سفیدی چون یاس ساخته شده است. بنابراین اگر از اسانس های گل خوشتان می آید، بی شک عاشق این عطر خواهید شد.

 


10. Michael Kors Sexy Ruby
آیا به اسانس میوه علاقه دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، مطمئنا از این عطر جدید مایکل کورس که رایحه ای شیرین دارد، خوشتان می آید. ترکیبات این عطر شامل هلو، تمشک، گل رز و چوب کشمیر است.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *