در فصل تابستان و گرما نارگیل مصرف کنیم

  • نوشیدن اب نارگیل به کاهش ورم ناشی از مصرف بالا سدیم کمک می کند چراکه حاوی مقدار بالا پتاسیم است که با تاثیرات سدیم مقابله می کند. اب نارگیل یکی از حیرت آورترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن است چراکه حاوی میزان بالا قند نیست و منبع خوب فیبر رژیمی است.

 

 

محققان با انجام تحقیقاتی مصرف آب نارگیل در تابستان را یک نوشیدنی که می تواند با گرما مقابله کند معرفی کرده اند.

آب نارگیل نه تنها تشنگی را رفع می کند بلکه به حفظ آب بدن هم کمک می کند. این نوشیدنی یکی از سالم ترین نوشیدنی هاست که فواید زیادی برای سلامت دارد.
درمان کم آبی

آب نارگیل حاوی میزان بالا آب و همچنین سرشار از مواد مغذی ای است که به پیشگیری و درمان کمبود آب کمک می کند. مصرف این نوشیدنی به طراوت و تازگی بدن هم کمک می کند.
کاهش فشارخون

این نوشیدنی مقوی سرشار از ویتامین C، منیزیم و پتاسیم است که به کاهش میزان فشارخون کمک می کند. افراد مبتلا به فشارخون باید روزانه آب نارگیل بنوشند.
کنترل قند خون

آب نارگیل یک نوشیدنی عالی برای افراد دیابتی است چراکه به کنترل میزان قند خون شان کمک می کند.
کمک به هضم غذا

آب نارگیل برای هضم غذا خوب است چراکه سرشار از فیبر بوده که برای عملکرد مناسب سیستم گوارش ما ضروری است.

نارگیل
کاهش ورم

نوشیدن اب نارگیل به کاهش ورم ناشی از مصرف بالا سدیم کمک می کند چراکه حاوی مقدار بالا پتاسیم است که با تاثیرات سدیم مقابله می کند. اب نارگیل یکی از حیرت آورترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن است چراکه حاوی میزان بالا قند نیست و منبع خوب فیبر رژیمی است.
پیشگیری از عفونت های مجاری ادرار

آب نارگیل دارای خاصیت مدّر (ادرارآور) است که با از بین بردن باکتری ها از دستگاه مجاری ادراری به پیشگیری از عفونت های مجاری ادرار کمک می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *