درمان سرماخوردگی با عسل و شلغم

درمان سرماخوردگی با عسل و شلغم

درمان سرماخوردگی با عسل و شلغم
درمان سرماخوردگی با عسل و شلغم

 

یک راهکار سنتی برای درمان عفونت ریه و سرماخوردگی را بیان می کنیم درمان سرماخوردگی با عسل و شلغم با ما باشید .

 

 

سرما‌خوردگی و عفونت ریه، این روزها از بیماریهای شایع است که همه به‌ویژه کودکان را گرفتار می‌کند به‌علاوه تهیه شربت سینه و  داروهای ضدسرفه، گرچه قیمت زیادی نسبت به دیگر داروها ندارند، باز هم کم‌هزینه نیستند.

مشکل سوم در درمان عفونت ریه به‌ویژه برای اطفال، تلخ و بدطعم بودن شربتها و داروهای رایج در بازار است اما شربتی که ما پیشنهاد می‌کنیم، نوشیدنی خوش‌مزه‌ای است.

مصرف این شربت طبیعی و ارگانیک، نه‌تنها آثار سوء ندارد بلکه حتی اگر بیمار نباشید با نوشیدن آن لذت خواهید برد و اگر بیماری شما، عفونت ریه نباشد، باز هم خواص درمانی آن برای عفونت‌های دستگاه گوارش و کلیه مفید خواهد بود.

مواد اولیه تهیه این شربت، ساده و در دسترس بوده و هزینه تولید این شربت، بسیار اندک است.

روش تهیه شربت سینه طبیعی

یک عدد شلغم نسبتاً بزرگ را انتخاب کنید و درون آن را حفره و تُهی کنید تا مانند یک قندان شود؛ بهتر است مراقب باشید کف و دور شلغم سوراخ نشود بلکه ماننند یک قندان سالم بماند.

بعد، درون حُفره شلغم را با “عسل” پر کنید و زیر شلغم، یک کاسه بگذارید.

چند ساعت صبر کنید؛ با نشت عسل از این حفره، به درون کاسه، شهدی در کاسه جمع می‌شود که شربت سینه مورد نظر ما است؛ از این شربت روزی 6‌ــ‌3 قاشق غذاخوری و حتی اگر اشتها داشت بیشتر از آن را به بیمار بدهید چون این شربت خاصیت غذائی دارد و هیچ‌گونه اثر سوئی ندارد که از ازدیاد مصرف آن بترسید.

برای تولید بیشتر آن، می‌توانید همزمان از چند شلغم استفاده کنید اما خوب است به‌میزان مصرف یکی ــ دو روز این شربت را تولید کنید تا همیشه شربت تازه داشته باشید؛ برای پرهیز از اسراف، خرده‌های شلغم بیرون‌آمده از حفره و نیز اصل شلغم را پس از تولید دارو، دور نریزید بلکه به سوپ یا انواع آش اضافه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *