خوردن خیار برای آب کردن چربی شکم مفید است

  • برای خلاص شدن از ظاهر پف آلودی که اغلب در اطراف شکمتان مشاهده می‌کنید نیاز دارید که بدنتان را سم زدایی کنید. دانه‌های خیار کمک می‌کنند تا آب اضافی و سموم ناخواسته از بدنتان رها شوند. این عمل باعث کاهش نفخ و همچنین سفت شدن عضلات شکم می‌شود.

 

چربی شکمی از سخت‌ترین چربی‌هاست که برای آب کردنش باید کارهای سنگینی انجام دهید. مردم به چربی شکم توجه زیادی دارند زیرا می‌دانند که این مشکل می‌تواند به بیماری‌های قلبی عروقی، فشارخون بالا، دیابت و حتی سرطان منجر شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تبیان، برای خلاص شدن از چاقی شکمی، شما باید در تمرین‌های سخت ورزشی به صورت منظم شرکت کنید و از مواد غذای کم کالری و کم چربی مانند خیار بیشتر استفاده کنید. خیار با داشتن 95٪ آب و فیبر، می‌تواند به آزادسازی سموم از بدن و افزایش سوخت و ساز آن کمک کند.

در ادامه عوامل دیگری که باعث می‌شود خیار به کاهش چربی شکم کمک کند را ذکر کرده‌ایم:

1– خیار کلسترول و قند خون را پایین می‌آورد

خیار به تنظیم سطح کلسترول در بدن کمک می‌کند و محتوای اتانول موجود در آن باعث کاهش میزان قند خون نیز می‌شود. از آنجا که چربی شکمی با افزایش خطر ابتلا به دیابت مرتبط است، مصرف خیار در واقع می‌تواند به حفظ وضعیت تحت کنترل کمک کند.

هم لیمو و هم زنجبیل به افزایش متابولیسم بدنتان کمک می‌کنند و از این طریق باعث کاهش وزن می‌شوند. علاوه بر این، زنجبیل دارای آنتی اکسیدان هایی است که موجب کاهش التهاب و راحت‌تر کردن هضم غذا می‌شوند

2. سم زدایی و کاهش نفخ

برای خلاص شدن از ظاهر پف آلودی که اغلب در اطراف شکمتان مشاهده می‌کنید نیاز دارید که بدنتان را سم زدایی کنید. دانه‌های خیار کمک می‌کنند تا آب اضافی و سموم ناخواسته از بدنتان رها شوند. این عمل باعث کاهش نفخ و همچنین سفت شدن عضلات شکم می‌شود.

3. سوزش معده را کاهش می‌دهد

زخم معده نیز می‌تواند موجب نفخ شود و خیار اینجا مانند یک تسکین دهنده عمل می‌کند. در واقع خیار کمک می‌کند تا التهاب کم شود و همچنین باعث کاهش سوزش و ناراحتی در ناحیه پوشش آستر معده می‌شود.

4. یبوست را کاهش می‌دهد

هنگامی که سیستم گوارش بدن شما تحت تأثیر قرار می‌گیرد، ممکن است دچار نفخ شود. مقدار آب و فیبر بالای موجود در خیار به هضم بهتر کمک می‌کنند. در واقع خوردن خیار به صورت خام باعث تمیز شدن روده و از بین رفتن یبوست می‌شود.

حالا می‌رسیم به این که چگونه از خیار برای کاهش چربی شکم استفاده کنیم؟

در اینجا طرز تهیه‌ی یک نوشیدنی سم‌زدا با خیار را آموزش می‌دهیم که از طریق پاکسازی سالم بدن و دفع سموم از آن به کاهش چربی شکمی کمک می‌کند.

همه چیزهایی که نیاز دارید، عبارتند از:

خیار، آب لیمو، آلوئه ورا، زنجبیل و گشنیز.

روش تهیه:

یک عدد خیار را با آب یک عدد لیمو و یک قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده همراه با کمی گشنیز و دو قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا و یک فنجان آب به خوبی در مخلوط کن ترکیب کنید.

این معجون سم زدا به شما کمک می‌کند تا احساس نشاط و طراوت کنید و نیرویی تازه به شما می‌دهد تا آنچه را احساس کنید که تا قبل از این تجربه نکرده بودید.

هم لیمو و هم زنجبیل به افزایش متابولیسم بدنتان کمک می‌کنند و از این طریق باعث کاهش وزن می‌شوند. علاوه بر این، زنجبیل دارای آنتی اکسیدان هایی است که موجب کاهش التهاب و راحت‌تر کردن هضم غذا می‌شوند.

ژل آلوئه ورا نیز می‌تواند سطوح چربی را کاهش دهد. این ماده‌ی غذایی هم با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش وزن کمک می‌کند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *