جمعیت اینستاگرام 600 میلیون نفری شد

instagram-keyboard-app-take-pictures-photos-pics-715x400

 

  • اینستاگرام در این سال‌ها مسیر طولانی را پشت سر گذاشته است. سه ماه پس از اینکه در سال ۲۰۱۰ در اپ استور قرار گرفت توانست به یک میلیون کاربر برسد. پس از آن در آوریل ۲۰۱۲ فیسبوک پذیرفت تا یک میلیارد دلار برای آن بپردازد.

اینستاگرام به تازگی مدعی شده که در طول دوسال گذشته تعداد کاربرانش به دوبرابر افزایش پیدا کرده است. با این حساب حالا به رکورد ۶۰۰ میلیون کاربر ماهانه دست یافته که ۱۰۰ میلیون از آن‌ها در طول شش ماه اخیر به آن پیوسته‌اند.

همانطور که مطلع هستید اینستاگرام اخیرا قابلیت‌های زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده از جمله پخش زنده ویدیو، قابلیت Stories و همچنین بوکمارک کردن پست‌ها که همین چند روز پیش معرفی شد.

این اپلیکیشن محبوب علاوه بر تعداد کاربران، در بخش تبلیغات نیز رشد قابل توجهی داشته است. به طوری که اولین تبلیغ خود را سه سال پیش صورت داد و اکنون در حدود ۵۰۰ هزار تبلیغ کننده دارد. سود حاصل از این تبلیغات معادل ۱.۵ میلیارد دلار در سال جاری اعلام شده و پیش بینی می‌شود این مقدار درسال ۲۰۱۸ به ۵ میلیارد دلار برسد. اکنون ۳۰۰ میلیون کاربر از قابلیت “دایرکت” در اینستاگرام استفاده می‌کنند که در حدود چهار برابر رشد داشته؛ به طوری که سال گذشته این مقدار ۸۰ میلیون کاربر گزارش شده است.

اینستاگرام در این سال‌ها مسیر طولانی را پشت سر گذاشته است. سه ماه پس از اینکه در سال ۲۰۱۰ در اپ استور قرار گرفت توانست به یک میلیون کاربر برسد. پس از آن در آوریل ۲۰۱۲ فیسبوک پذیرفت تا یک میلیارد دلار برای آن بپردازد. از آن زمان به بعد بود که اینستاگرام به مکانی برای اشتراک گذاری عکس‌های مختلف کاربران تبدیل شد. اما کوین سیستروم بنیان گذار اینستاگرام، انتظارات بیشتری از اپلیکیشن خود داشت. او قصد داشت تا اینستاگرام را به مکانی برای مشاهده هر آنچه که همه روزه در اقصی نقاط دنیا رخ می‌دهد تبدیل کند. هدفی که امروزه به آن دست یافته است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *