ترفندهای افزایش بازدید سایت را یاد بگیریم

b80ea3ea38e44cb9b41c65c79ffde000_xl

  • تبادل لینک با سایت‌های غیر‌رقیب ولی مرتبط با کسب‌و‌کارتان یا مرتبط با بازار هدفتان می‌تواند منبع فوق‌العاده‌ای برای به‌دست آوردن ترافیک مفید باشد. در این روش هم شما و هم سایتی که با آن تبادل لینک می‌کنید بهره می‌برند

مطلبی که امروز برای شما آمده کردیم در مورد اقداماته بعد از ایجاد سایت است.زمانی که شما سایت را طراحی و ایجاد کردید و حالا وقت آن است که بازار اینترنت را از آن خود کنید.باید نکاتی را مدنظر قرار دهید تا به وسیلهء آنها ترافیک سایت را بالا ببرید تا سایت شما ارزش پیدا کند.نگران نباشید بیگ تم همیشه در  اینجور مواقع کنار شماست.اگر همراه باشید ما 8 روش مفید که با رعایت آنها ترافیک سایتتان بالا میرود را برای شما بررسی میکنیم.

ترفندهای برای افزایش ترافیک سایت

شما هر سایتی که داشته باشید و هر موضوعی هم که داشته باشد زمانی که سایت شما هیچ بازدیدی ندارد یاست شما هیچ ارزشی نخواهد داشت.پس باید راهکارهایی را پیدا کنید تا سایت خود را ارزشمند کنید.

8 مورد از این راهکارها به شرح زیر است:

 

۱. موتورهای جستجو

اولین و مهمترین قدم برای اینکه ترافیک و بازدید سایت را بالا ببریم این است که باید سایت خود را به موتورهای جستجوگر مثل گوگل معرفی کنید و آن را طوری بهینه کنید  که زمانی که کاربری کلمات کلیدی سایت شما را جستجو میکند سایت شما را در اولین رکود های گوگل پیدا کند.

همچنین سایت خود در تمام دایرکتوری‌ها و مرجع‌های آنلاین ثبت کنید. دایرکتوی‌ها یا فهرست‌ها سایت‌هایی هستند که سایت‌های دیگر را معرفی می‌کنند. برای یافتن سایت‌های دایرکتوری در گوگل عبارت «فهرست سایتهای فارسی» را جستجو کنید.

سایت خود را حتما در تمام موتورهای جستجو گر مثل گوگل,یاهو و بینگ ثبت و معرفی کنید اما این را حتما در نظر بگیرید که سایتتان در موتورهای جستجو گر غیر معروف دیگر هم ثبت باشه چرا که تعداد سایت هایی که نام سایت شما در آنها ثبت شده در رتبه شما در گوگل و یاهو مهم و تاثیر گذاراست

 

۲. استفاده از فروم‌ها یا انجمن‌ها

برای اینکه خودتان و سایتتان را به دیگران معرفی کنید در سایتها و انجمن ها مقالات ارسال کنید  و به پست هایی که با کاره شما مرتبط هستند پاسخ دهید.

به‌سادگی با پاسخ دادن به سوالاتی که در فروم ها مطرح می‌شوند می‌توانید به‌راحتی بین علاقه‌مندان به‌عنوان یک متخصص در کسب‌و‌کارتان مطرح شوید. همچنین به سوالات رایج و نیاز‌های اصلی علاقه‌مندان پی خواهید برد. همچنین بررسی کنید که قوانین فروم به ‌شما اجازه بدهد که لینکی از خود را به‌عنوان امضا یا زیر‌نویس قرار دهید. اگر چنین است حتما از این فرصت استفاده کنید تا مردم با خواندن جواب‌‌ها و مطالب شما علاقه‌مند به بازدید از سایت شما شوند. این موضوع باعث افزایش ترافیک سایت شما می‌شود.

۳. از امضا‌ ایمیل استفاده کنید

یکی دیگر از روش های افزایش ترافیک سایت این است  که شما از یک امضای ساده با یک خط توضیح کوتاه در مورد مزایای اصلی خدماتی که ارائه میکنید استفاده کنید.این امضا زیره هر ایمیلی که میفرستید میتواند وجود داشته باشد .این نکته را درنظر بگیرید که زمانی که این  ایمیلها دست به دست  فوروارد شوند تعداد خیلی بیشتری از علاقه‌مندان تبلیغات‌تان را خواهند دید. دقت کنید که احتمالا دوستان کسانی که به کارتان علاقه‌مند هستند و ایمیل فوروارد شده به دستشان می‌رسد نیز احتمالا به کارتان علاقه‌مند خواهند بود.

۴. وبلاگ‌ها

این روش هم مشابه روش ارسال مقاله و نظر دادن در فرم ها و انجمن هاست.شما در وبلاگ ها هم میتواند نظر دهید.کم نیستندوبلاگ نویسانی که از کاربرانی که در وبلاگشان فعال هستند  استقبال کنند.اما مزیتی که این روش نسبت به روش نوشتن مطلب در فرم ها و مقالات دارد این است که  میتوانید از اعتبار وبلاگ و نویسنده اصلی آن برای اعتبار بخشیدن و تایید خودتان استفاده می‌کنید.

۵. رسانه‌های اجتماعی

در هر رسانهء اجتماعی عضو شوید و در مورد سایتتان صفحه ای ایجاد کنید و عکسها و متنهایی مرتبط با کسبو کارتان در ان قرار دهید تا کاربران علاقه مند از آن طیق هم راهی برای بازدید سایت شما داشته باشند.

۶. تبادل لینک

تبادل لینک با سایت‌های غیر‌رقیب ولی مرتبط با کسب‌و‌کارتان یا مرتبط با بازار هدفتان می‌تواند منبع فوق‌العاده‌ای برای به‌دست آوردن ترافیک مفید باشد. در این روش هم شما و هم سایتی که با آن تبادل لینک می‌کنید بهره می‌برند. به سایت‌هایی درخواست تبادل لینک بدهید که رتبه آلکسای آن‌ها تقریبا با رتبه شما یکسان است. توقع نداشته باشید سایت‌های با رتبه بسیار بهتر از شما حاضر به تبادل لینک شوند.

۷. تبادل تبلیغ

این روش هم مثل روش تبادل لینک است .شما میتوانید از سایت های دیگر ر سایت خودتان تبلیغات قرار دهید البته به درخواست خودشان.همینطور از ساتهایی که تبلیغات قبول میکنند میتوانید بخواهید که تبلیغ شما را در سایتشان قرار دهند.

۸. انتشار مقاله

قسمتی در سایت خود ایجاد کنید مثل مقالات,آموزش و یا هر چیزه دیگری.سعی کنید این بخش از سایتتان را همیشه آپدیت و به روز نگه دارید به این صورت که حداقل روی یک مطلب با موضوعات مربتط با ساییتان در این بخش قرار دهید که هم سایتتان بروز باشد هم اینکه شانس بیشتری برای بازدید در گوگل  و دیگر موتورهای جستجو گر داشته باشد.همچینین ممکنه کاربرانی که فقط برای آموزش به سایت شما آمده اند از خدمات شما استفاده کنندو این یک تبلیغه بدون هزینه و بسیار کارآمد است.

در پایان این مطلب یک مثال برای شما می آورم که مفهوم این آموزش بهتر درک شود.گمان کنید که میخواهید در یک قرعه کشی بزرگ شرکت کنید(رتبهء اول در گوگل).برای این که در این قرعه کشی برنده شوید خیلی بهتر است که مثلا 20 کارت قرعه کشی داشته تا اینکه مثلا 2 کارت.این کارت ها همان لینک ها ی شما در موتورهای جستجو گر هستند.با راه کارهای بالا و دیگر راه کارهای موجود کارتهای قرعه کشی خود را بیشتر و بیشتر کنید.

دوستان بیگ تم 8 روش مفید برای افزایش بازدید و ترافیک سایت را در بالا برای شما تشریح کردیم.اگر شما هم راه حلی دارید آن را حتما از طریق کامنتها با ما در میان بگذارید.این موارد را رعایت کنید تا وب سایتی موفق در میان رقیبانتان داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *