بهترین روش ها برای بازاریابی آنلاین را یاد بگیریم

  • برندهای بزرگ در سراسر دنیا اخبار تبلیغاتی خود را در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تخصصی منتشر میکنند و طوفان تبلیغاتی خود را در تمام دنیا به جریان می‌اندازند و خوب درنتیجه میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا دارند . مشتریان وفادار و علاقه‌مند .

مدیران بازاریابی و مسئولین وب سایت شرکت ها در گوگل بدنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند و مشاهده میکنند که به تازگی سایت های تبلیغاتی و آموزش سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو را رپورتاژ آگهی معرفی میکنند.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

بطور کلی رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری منتشر میشود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود . تیتر رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبر ها در صفحه اول سایتهای خبری برای کابران قابل مشاهده است و مهم اینکه این خبر تبلیغاتی از سایتهای منتشر کننده حذف نمیشود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد . همچنین بدلیل اینکه کاربران به این بصورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا میشود اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشد . همچنین در صورت انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها معتبر میتواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

برندهای بزرگ در سراسر دنیا اخبار تبلیغاتی خود را در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تخصصی منتشر میکنند و طوفان تبلیغاتی خود را در تمام دنیا به جریان می‌اندازند و خوب درنتیجه میلیون‌ها مشتری در سراسر دنیا دارند . مشتریان وفادار و علاقه‌مند .

در این روش تبلیغات شما بصورت خبر در سایت های معتبر منتشر میشود ، بنابراین کاربران اعتماد بیشتری به برند شما خواهند داشت . علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان ، رپرتاژ آگهی از نظر سئو سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است که دلیل آن هم این است که در بخش هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغ دهنده لینک میشود ( بصورت لینک فالو ) .

اما در ایران شرایط چگونه است ؟ مدیران بازاریابی آنلاین در ایران با این روش موثر تا چه اندازه آشنایی دارند و آیا برندهای بزرگ ایرانی برای جذب مشتریان خود در داخل و خارج کشور از این روش تا چه اندازه استفاده میکنند ؟

عباس فلسفین مدیر شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن ( VIRLAN.co ) درباره بازاریابی و تبلیغات آنلاین با روش رپورتاژ آگهی گفت ؛ در ایران برخی از مدیران باهوش در برندهای پیشرو برای جذب مشتریان وفادار از رپورتاژ آگهی استفاده میکنند اما بطور کلی هنوز بسیاری از شرکت‌ها از آن بی‌اطلاع هستند .

وی همچنین افزود ویرلن مجری تبلیغات اینترنتی و انتشار رپورتاژ آگهی در بزرگترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و تخصصی ایران است .

عباس فلسفین گفت ؛ این روش تبلیغات و برندسازی برای بانک‌ها و موسسات مالی و برندهای بزرگ در صنایع مختلف بسیار موثر است ، اما جالب اینکه برای استارت‌آپ ها و شرکت‌های کوچک و مخصوصا کسب و کارهای اینترنتی هم نتایج بسیار مفیدی دارد . وی با اشاره به تجربه خود در بازاریابی آنلاین و تبلیغات اینترنتی گفت رپورتاژ نسبت به سایر روش های تبلیغات آنلاین تاثیرات بیشتری دارد و هم در کوتاه مدت و هم بلند مدت میتواند اعتبار خاصی را برای برندها به ارمغان بیاورد .

رپورتاژ آگهی برای تبلیغات اینترنتی و برندسازی :

همانطور که میدانید روش های مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد اما مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی چیست ؟

رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند .

  1. اثرگذاری بسیار بالا بروی مخاطبان بدلیل اینکه رپورتاژ بصورت یک خبر منتشر میشود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.
  2. انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر و سایتهای خبری تخصصی پربازدید.
  3. عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری میشود .
  4. نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است.
  5. معرفی شخص یا برند ، معرفی کامل محصولات ، خدمات و ویژگی های وبسایت تبلیغ دهنده.
  6. هایپر لنیک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما.
  7. معرفی مدیران برندها بصورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی.

همچنین از نظر هزینه نیز قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی بسیار مناسب تر است و حتی بازدهی بالاتری دارد .

رپورتاژ آگهی برای سئو و بهینه سازی سایت :

از زمانی که رتبه اول گوگل برای کسب و کار های بزرگ و کوچک بهترین راه جذب مشتری و درآمد شد ، رقابت بالا گرفت و همه بدنبال بهترین روش برای بهینه سازی سایت و سئو هستند . اما با توجه به الگوریتم های جدید گوگل باید همواره دانش و تجربه خود را تقویت کنیم و از روش های جدید سئو برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل استفاده کنیم. مزایای رپورتاژ که باعث تاثیرگذاری بالا بروی رتبه گوگل میشود :

  1. هایپر لینک چند کلمه کلیدی بصورت فالو .
  2. اتوریتی و رتبه بسیار بالای خبرگزاری ها که باعث تاثیرگزاری بالای رپرتاژ بر رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد.
  3. عدم حذف رپرتاژ از سایتها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری آن بر سئو سایت میشود .

مهمترین نکات در رپورتاژ آگهی :

اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای ، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو  تهیه شود .

دوم : رپورتاژ در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود .

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

ویرلن مجری انتشار رپورتاژ در ۷۰ سایت خبری برتر ایران

ویرلن ( www.virlan.co ) برای اولین بار در ایران کمپین های رپورتاژ آگهی در بزرگترین خبرگزاری ها و سایتهای خبری ایران را ارائه میدهد و با توجه به تجربه بالا و انتشار بیش از ۵۰۰ رپورتاژ میتواند تاثیر گذاری آن بروی تبلیغات و سئو را تضمین کند

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *