برای برندینگ خود از اینستاگرام استفاده کنیم – قسمت سوم

instagram_asrpedia

 

  • شما می توانید در کنار اینکه در اینستاگرام فعالیت دارید به طور موازی به بازاریابی در انجامشغول شوید، روشی موثر از نظر هزینه و همچنین می تواند به عنوان یک رسانه یا خروجی برای به اشتراک گذاری ،بهترین برای تبلیغات کمپین شما باشد.

 

با ادامه مطلب نکات برندینگ اینستاگرام در خدمت شما دوستان هستم،پس با من تا انتهای مطلب همراه باشید:

  • استفاده از فیلتر در مطالب خود
    کاربران همیشه به سمت محتوایی جذاب ،بیشتر جذب می شوند.شبکه اجتماعی اینستاگرام به طور کلی دارای 20 نوع فیلتر برای تصاویر و همچنین 14 نوع فیلتر برای ویدئو می باشد.عناصر و ویژگی هایی از قبیل نور محیط ،محل قرار گیری ،رنگ ها و فیلترها در این زمینه تاثیر بسیاری می گذارند.شما برای اینکه نظر مخاطبان خود را جلب کنید و یا موضوع مورد تمرکز شما برای مخاطب به خوبی روشن شود ،سعی کنید تصاویر تیره را با پس زمینه ای روشن و همچنین تصاویر روشن تر را همراه با پس زمینه تیره به کار ببرید.

می توان گفت سه نمونه X-Pro II ، Lo-fi و Normal/#nofilter از برترین نمونه فیلتر ها می باشند و Normal/#nofilter از محبوبت بسیار بیشتری نسبت به بقیه برخوردار بوده است و این معروفیت کلا مشخص نیس که بخاطر این بوده است که برندها قبل از استفاده از تصاویر در آنها تغییری ایجاد می کنند و سپس در اینستاگرام قرار می دهند یا نه!!!

اما سه فیلتر پرکاربرد و موثر برای تصاویر : Mayfair ، Inkwell و Mayfair می باشند،که هر کدام درصد مختلفی از تعامل در بین دنبال کنندگان را ایجاد می کنند.

  • هدف گذاری مجدد محتوای تبلیغاتی و بازاریابی
    شما می توانید در کنار اینکه در اینستاگرام فعالیت دارید به طور موازی به بازاریابی در انجامشغول شوید، روشی موثر از نظر هزینه و همچنین می تواند به عنوان یک رسانه یا خروجی برای به اشتراک گذاری ،بهترین برای تبلیغات کمپین شما باشد.برندهای برتر از این روش استفاده می کنند و موجب تعامل و فعالیت زیادی بین دنبال کنندگان شان می شوند.
  • توجه به افرادی که در صفحه شما و با محتوای ارسالی تان ارتباط دارند
    وقتی شما نظری از فردی دریافت می کنید،از او قدردانی کنید و یا جمله مرتبط با نظرش را بگویید ،تا این ارتباط و مکالمه به صورت دو طرفه ادامه یابد.در واقع کلید اصلی، پرسیدن سوال هایی است که باعث شود مخاطبان شما به این سوال ها پاسخ دهند و این جریان به همین صورت ادامه داشته باشد.
  • برگزاری مسابقات و اهدا جوایز به طرفداران خود
    یکی از ساده ترین روشها می باشد برای اینکه در اینستاگرام مخاطبان خود را بیابید و تا تعامل خود را با آنها افزایش دهید و یا به منظور اهداف دیگر.شما می توانید ترغیب کننده خود را به هر شکلی که میخواهید انتخاب نمایید و یا حتی شما می توانید از کاربران تان بخواهید تا برای شما محتوا تولید کنند و این موضوع را از طریق درخواست در قرار دادن تصاویر با استفاده از یک هشتگ بخصوص انجام دهند.
  • محتوای خود را متناسب با حساب کاربری خود در فیس بوک و توییتر قرار دهید
    با اشتراک گذاری مطالب بر این شبکه ها ،موجب هدایت کاربران از این کانال ها به صفحه اینستاگرام شما می شود و به آنها نشان داده می شود که شما در این شبکه هم فعالیت دارید.
  • استفاده از سایر رسانه های اجتماعی
    شما برای هدایت ترافیک بسیار به صفحه اینستاگرام خود از دیگر کانال های ارتباطی که تحت مالکیت دارید و در آنها عضوید استفاده کنید برای مثال استفاده از وب سایت شخصی و یا شبکه های اجتماعی.شما در وب سایت خود ،بخشی را برای ارتباط با شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه ها قرار دهید.

از همراهی شما دوستان ،صمیمانه سپاسگزارم
مطالب قبلی این آموزش را می توانید در لینک های زیر ببینید:

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *