با لیمو ترش و عسل معجون لاغری درست کنیم

 

  • اگر شما روزتان را با نوشیدن جرعه‌ای از معجون سلامتی شگفت‌انگیزی که ما در اینجا می گوییم آغاز کنید، داشتن بدن و ظاهری سالم برای شما بسیار آسان خواهد بود. این نوشیدنی‌ سالم کاهش وزن شما را نیز به سالم‌ترین روش تضمین خواهد کرد.

 

اگر شما روزتان را با نوشیدن جرعه‌ای از معجون سلامتی شگفت‌انگیزی که ما در اینجا می گوییم آغاز کنید، داشتن بدن و ظاهری سالم برای شما بسیار آسان خواهد بود. این نوشیدنی‌ سالم کاهش وزن شما را نیز به سالم‌ترین روش تضمین خواهد کرد.

 به نقل از دیلی نوتریشن نیوز،‌ ما در دنیایی پر از آلودگی زندگی می‌کنیم و در هر لحظه در معرض خطر مرگ در اثر مسمومیت این آلودگی‌ها قرار داریم. این روزها، سموم از طریق همه چیز از جمله آب و غذایی که ما می خوریم، محصولات آرایشی ، مبلمان و حتی لباس‌ها به بدن ما منتقل می‌شوند.

ما شاهد هستیم که بسیاری از امراضی مانند چاقی، دیابت، به هم خوردن تنظیمات هورمونی، سوء حاضمه، کندی گردش خون، حساسیت‌ها، ناتوانی و بسیاری شرایط بد دیگر سیستم بدن ما نتیجه مسمومیت حاصله از این آلودگی‌های محیطی هستند. غذاهای ما عموما اشباع از چربی، مقادیر بالای شکر و پر از مواد شیمیایی و سموم هستند. همه این‌ها سیستم ایمنی بدن ما را ضعیف می‌کنند و موجب کندی کارکرد مجموعه سازمان بدن ما شده با تشکیل چربی در کبد ما قابلیت تسویه بدن از مواد سمی خطرناک که با غذاهای فرآوری شده به بدن ما می‌رسند را مختل می‌سازند.

بدن ما راه‌های خاص خودش برای پاکسازی، بازسازی و محافظت خودش در مقابل عوامل نامطبوع محیطی اطراف را دارد. اگر ما این قابلیت‌های دفاعی طبیعی بدنمان را با عادت‌های بد خودمان مختل نکنیم، آنها در مقابل مشکلاتی که بیشترشان در اثر آلودگی‌های ناشی از سموم به‌وجود می‌آ یند، ما را مورد محافظت قرار می‌دهند.

اگر شما روزتان را با نوشیدن جرعه‌ای از معجون سلامتی شگفت‌انگیزی که ما در اینجا می گوییم آغاز کنید، داشتن بدن و ظاهری سالم برای شما بسیار آسان خواهد بود. این نوشیدنی‌ سالم کاهش وزن شما را نیز به سالم‌ترین روش تضمین خواهد کرد.

دستور مصرف:

اکسیر صبحگاهی لیموترش

آب لیموترش تازه به همراه آب باید همیشه اولین چیزی باشد که پیش از صبحانه می نوشید. به بدنتان کمی فرصت برای هضم این اکسیررا بدهید و خیلی زود نتیجه آن را احساس خواهید کرد.

مواد تشکیل دهنده اکسیر سلامتی:

1 فنجان آب ولرم

آب یک عدد لیموترش تازه

یک قاشق چایخوری سرکه سیب خالص

یک قاشق چایخوری عسل

یک سانت و نیم ریشه تازه زنجبیل یا یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل

نکته: در صورت احساس ناراحتی در ناحیه سینه، از استفاده از سرکه سیب خودداری کنید. برای 3 روز متوالی اکسیر را بدون سرکه سیب مصرف کنید و پس از ان مجددا سرکه سیب را به مقادیر کم اضافه کنید و بینید مه دوباره مشکل ناراحتی سینه برای شما پیش می‌آید یا نه؟! اگر ناراحتی سینه برای شما تکرار شد کلا سرکه سیب را حذف کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *