با این دمنوش پهلو و شکم خود را آب کنید!!

مشکل بسیاری از خانم ها این است که پهلو و شکم بزرگی دارند اگه میخواهید از شر این چربی ها راحت شوید دمنوش زیر را امتحان کنید.استفاده از دمنوش‌ها یا به گفته ساده‌تر، دم‌کرده گیاهان دارویی از دیرباز در فرهنگ ما ریشه داشته اما این روزها، به لطف تبلیغات گسترده و میل شدید افراد به کاهش وزن، دوباره این دمنوش‌ها بر سر زبان‌ها افتاده و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده‌اند.

بسیاری از شرکت‌های تولیدی و کارخانه‌‌ها اقدام به تولید بسته‌های متنوعی از انواع دمنوش‌ها کرده‌اند و مجموعه‌ای از گیاهان دارویی مختلف را در بسته‌بندی‌های رنگارنگ و شکیل راهی بازار نموده‌، برای هر یک از آن‌ها بروشوری حاوی توضیحات مختصر درباره آن گیاه و تاثیر آن بر بدن ارائه می‌دهند.

برخی طرفداران دمنوش‌های گیاهی این بسته‌ها را خریداری کرده، بسته به نیاز خود در مواقع مختلفی از روز یا شب از این دمنوش‌ها استفاده می‌کنند. در این میان اما هستند افرادی که تهیه دمنوش‌های گیاهی را به روش سنتی می‌پسندند و با مراجعه به عطاری‌ها، گیاه مورد نیاز خود را تهیه کرده و به روش دم‌کردن چای، آن‌ها را آماده کرده و مصرف می‌کنند.

از جمله انواع دمنوش‌ها می‌توان به دمنوش لاغری، دمنوش آرامش‌بخش، دمنوش تقویت اعصاب، دمنوش خواب‌آور و … اشاره نمود که هر یک طرفداران خاص خود را دارند. علاوه بر این، برخی افراد از این دمنوش‌ها صرفا به عنوان جای‌گزینی برای چای و قهوه استفاده می‌کنند.

چگونگی تاثیر دمنوش‌ها:

ادعای اصلی انواع دمنوش لاغری، کمک به بالا رفتن سوخت‌و‌ساز بدن و افزایش چربی‌سوزی و کاهش وزن است. گیاهان و در واقع دمنوش‌های تهیه شده از آن‌ها، باعث پاکسازی بدن، تحریک متابولیسم یا سوخت ساز بدن، افزایش حجم ادرار و دفع آن و بهبود گوارش می‌شوند. دمنوش‌های لاغری،  سرشار از اسید اسکوربیک هستند که یک آنتی اکسیدان قوی برای دفع چربی‌ها، سلول‌ها و بافت‌های مرده و آسیب دیده محسوب می‌شوند.

زمانی که این سلول‌های مرده از بین می‌روند، سلول‌های جدید جای آن‌ها را گرفته و به این ترتیب استحکام عضلانی شما بالا می‌رود. دمنوش‌های گیاهی میزان قند خون و حالت مقاومت سلول‌های بدن به انسولین را کاهش داده و تجمع چربی‌ها و التهاب در بافت‌های بدن و میزان اضطراب و استرس را کاهش می‌دهند.

انواع دمنوش لاغری:

قبل از هر چیز باید این نکته را باور کنید که مصرف هر نوع دمنوش‌ لاغری به تنهایی قادر به لاغر‌کردن شما نیست. به طور کلی هیچ ماده غذایی و نوشیدنی معجزه‌گری برای رسیدن به تناسب اندام وجود ندارد و لاغرشدن به اراده و کسب عادت‌های مفید بستگی دارد. بهتر است برنامه غذایی خود را اصلاح کنید، مواد متنوعی وارد برنامه غذایی خود کرده و از چربی‌های مفید استفاده کنید.

یادتان باشد که برای داشتن شکمی صاف، باید ورزش منظمی داشته باشید. بعد از این اقدامات، این نوشیدنی‌ها را به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید تا مکملی برای رسیدن به لاغری باشند.در ادامه شما را با چند نمونه از انواع دمنوش لاغری آشنا می‌کنیم و امیدواریم استفاده از آن‌ها را در کنار سایر عادات مفید روزانه خود قرار دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *