اینستاگرام باعث پیشرفت کسب و کار می شود

 

  • اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که شما را تشویق می کند با مردم به صورت آنلاین ارتباط بیشتری برقرار کنید. اگر باکسانی که پست شما را می بینند ارتباط برقرار کنید فالوررهای بیشتری به دست می آورید

 

چه بخواهید اکانت فعلی اینستاگرام تان را پیشرفت دهید و یا یک اکانت جدید بسازید هیچوقت برای پیشرفت کارتان دیر نیست. شاید این کار در ابتدا کمی دلهره آور باشد اما استفاده از این اپلیکیشن بسیار سرگرم کننده است و بعد از مدتی نمی توانید از آن دل بکنید. برای این که ترس ها را از بین ببرید توصیه هایی در رابطه با استفاده از این برنامه در زمینه کاری تان آورده ام. پس اگر می خواهید خلاقیت هایتان را بازاریابی کنید این توصیه های اینستاگرامی کمک زیادی به شما خواهد کرد.

همه با صفر فالوور شروع می کنند

این را به خاطر داشته باشید که همه با صفر فالوور شروع کرده اند حتی مدل معروف کیم کارداشیان هم زمانی از سفر فالوور شروع کرده است. شاید در ابتدا برای پست گذاشتن کمی نا امید باشید چون احساس می کنید کسی پست شما را نمی بیند. اما اگر با همین فالوورهای کم هم با انگیزه ادامه دهید در ۶ ماه اول پیشرفت زیادی خواهید کرد و تعداد فالوورها به طور قابل توجهی بیشتر خواهد شد.

از هشتگ ها استفاده کنید

چنانچه از هشتگ ها استفاده کنید دیگران بهتر می توانند موضوعات شما را پیدا کنند. هشتگ ها ابزارهای جستجوی ارزشمندی هستند و بهتر است در هر پست از ۷ هشتگ استفاده کنید. بعضی از هشتگ ها مثل art بیشتر از میلیون ها پست دارند. پس ممکن است پست شما در این هشتگ های خیلی معروف و عمومی در پایین ترین لیست ها قرار بگیرد و کمتر کسی آن را به چشم ببیند چون مردم دائما در این موضوع پست ارسال می کنند. بنابراین باید از هشتگ هایی استفاده کنید که پست های کمتری در رابطه با آن ارسال شده باشد. در این صورت مطلب شما بیشتر شانس دیده شدن خواهد داشت.

با مخاطبین ارتباط برقرار کنید

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که شما را تشویق می کند با مردم به صورت آنلاین ارتباط بیشتری برقرار کنید. اگر باکسانی که پست شما را می بینند ارتباط برقرار کنید فالوررهای بیشتری به دست می آورید. این کار را به ۲ روش می توانید انجام دهید. اول این که پست های آن ها را لایک کنید این کار باعث می شود آن ها هم متقابلا پست های شما را لایک کنند. دوم این که زیر پست ها کامنت بنویسید تا نشان دهید که محتوی پست او نظرتان را جلب کرده است. هرگز عباراتی چون: چه عکس زیبایی، یا از فروشگاه ما دیدن کنید، به کار نبرید چون با این عبارات تعداد فالوورهای شما بیشتر نخواهد شد.

اکانت خود را از حالت شخصی به بیزینس تغییر دهید

یکی از مزایای تغییر اکانت اینستاگرام از خصوصی به بیزینس این است که می توانید لینک هایی را به استوری ها اضافه کنید. به خصوص زمانی که می خواهید محصولی را معرفی کنید یا نمایشگاه را تبلیغ کنید. به علاوه اکانت بیزینس دسترسی شما را به تجزیه تحلیل هایی که زمان اوج استفاده کاربران اینستاگرام را نشان می دهد امکان پذیر می سازد. با مطالعه آمارها ببینید چه زمانی فالورهای بیشتری حضور دارند تا مطلب را درست در همان زمان پست کنید.

از پیش برنامه ریزی کنید

استراتژی شبکه های اجتماعی نیاز به برنامه ریزی دارد. اپلیکیشن هایی مثل Tailwind و Planoly به شما این امکان را می دهد که پست ها را زودتر در اینستاگرام زمان بندی کنید. این دو برنامه به طور اتوماتیک به جای شما پست را ارسال نمی کنند. وقتی زمان ارسال پست می رسد اخطاری برای شما ارسال می کند که آگاه شوید زمانش رسیده است. بنابراین خودتان باید گزینه share را انتخاب کنید. این ۲ برنامه باعث می شوند حتی زمانی که فرصت ندارید در اینستاگرام فعال باشید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *