اگر فشار خون بالا دارید سبزی شوید بخورید

  • “شوید” شیر مادران شیرده را افرایش می‌دهد و از دردهای کولیتی نوزادان پیشگیری می‌کند بهتر است قبل از شیر دادن نوزادان کمی دم‌کرده شوید خورده شود علاوه بر اینکه مانع نفخ و دل‌دردهای بچه می‌شود, کیفیت شیر مادر را نیز افزایش می‌دهد.

 

شوید از دیدگاه طب ایرانی، گرم و خشک است و مصرف دم‌کرده آن برای افرادی که دچار پف‌آلودگی یا چاقی ناشی از رطوبت هستند و صبح‌ها دچار تورم دست‌وپا (به‌خصوص در نواحی مرطوب) می‌شوند، بسیار مفید است.
روغن شوید برای رفع درد و گرفتگی، مفید است

مالیدن روغن “شوید” به‌روی عضلات بزرگ که گرفتگی پیدا می‌کنند (کمر، گردن، پشت ساق) یا مفاصل سردی که درد و ورم دارند همچنین برای رفع درد و گرفتگی، مفید است.

شوید تسکین‌دهنده دل‌پیچه است و به هضم غذا کمک می‌کند، “شوید” بادشکن خوبی است، شوید‌پلو در افرادی که دچار سندرم روده تحریک‌پذیر هستند و در فرد مبتلا به اسهال، غذای مناسبی است.

“شوید” در بهتر کردن متابولیسم چربی و کاهش چربی خون نیز مؤثر است، فشار خون افراد را تعدیل می‌کند و به کاهش اسید اوریک خون نیز کمک می‌کند.

کاهش چربی خوت با مصرف شوید
“شوید” شیر مادران شیرده را افرایش می‌دهد

“شوید” شیر مادران شیرده را افرایش می‌دهد و از دردهای کولیتی نوزادان پیشگیری می‌کند بهتر است قبل از شیر دادن نوزادان کمی دم‌کرده شوید خورده شود علاوه بر اینکه مانع نفخ و دل‌دردهای بچه می‌شود, کیفیت شیر مادر را نیز افزایش می‌دهد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *