افزایش هورمون های مردانه با مصرف انار ترش

افزایش هورمون های مردانه با مصرف انار ترش

افزایش هورمون های مردانه با مصرف انار ترش
افزایش هورمون های مردانه با مصرف انار ترش

 

 

 

اطلاعات علمی درباره خاصیت های انار ترش و شیرین و این که افزایش هورمون های مردانه با مصرف انار ترش را مورد بررسی قرار می دهیم .

 

 

به گفته پژوهشگر طب سنتی، انار خواص غذایی و دارویی فراوان دارد. انار ترش طبعی سرد و خشک و انار شیرینمزاجی سرد و معتدل دارد و این میوه حاوی ویتامین هایی مانند A، E، C و اسید فولیک است. همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی انار 3 برابر چای سبز است و آب انار از تجمع پلاکت ها در عروق خونی جلوگیری می نماید.

رب انار خاصیت چاق کنندگی دارد بنابراین مصرف آن برای افراد لاغر مفید است. در دوران بارداری هم مصرف انار باعث زیبایی چهره نوزاد می شود و آب انار در زمان بارداری مانع از آسیب رسیدن به مغز جنین می شود.

مبتلایان به زخم معده باید از مصرف انار ترش اجتناب کنند. زیاده روی در مصرف انار ترش هورمون های مردانه را کاهش می دهد.

انار و فواید شگفت انگیز آن بر روی تمام بدن و درمان انواع بیماری ها

خوردن انار به غیر از ارزش غذایی بسیار، جنبه های دارویی و اثرات درمانی قابل توجه ای دارد.خوردن انار در از دیدگاه قرآن و ائمه بسیار توصیه شده است. انار برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماریها از جمله تصلب شرائین ، سرطان و همچنین کمک به طول عمر و کند کردن واکنشهای پیر شدن سلولها تأثیرات فراوانی دارد.

توصیه قرآن کریم به مصرف انار

طبق نظر محققان طب قرآنی ، انار به عنوان یک میوه بهشتی از این جهت در فصل پاییز به بار می نشیند که فصل پاییز فصل خزان درختان و گرفتگی آسمان است و برای جلوگیری از افسردگی و نگرانی دانه های انار بسیار مفید بوده و موجب شادابی می شوند.

انار یکی از میوه های خوش آب و رنگ فصل پاییز و زمستان است که در مقایسه با سایر میوه های این فصل، آنتی اکسیدان بیشتری برای افزایش ایمنی، مقاومت و حفاظت از بدن در مقابل بیماری ها، میکروب ها و ویروس ها دارد.
از امام رضا(ع) هم نقل شده که:انار بخورید تا دهان تان پاکیزه و خوش بو شود.» مطابق نظر کارشناسان خوردن انار مانع تشکیل پلاک های دندانی و بروز پوسیدگی دندان می شود و برانی دندان درد نیز خوردن انار مفید می باشد.

از انار شیرین نیز میتوان در مواردی مانند :سرماخوردگی ، تقویت نیروی جنسی ،تقویت روده ها ، تقویت معده ، تقویت ریه ، حساسیت ، وجود خون در ادرار ، مسمومیت ، استسقاء ، درد گوش ، التهاب معده ، اسکوربیت ، آب ریزش چشم ، خون ریزی رحم ، خارش پوست ، تقویت لثه ، تصفیه خون ، کم خونی ، اسهال خونی استفراغ و کم اشتهایی استفاده نمود.
خوردن انار برای کمک به رشد جنین و سلامت فرزند نیز مفید است و خوردن انار در زمان باردار یباعث زیباتر شدن فرزند می شود.علاوه بر جلوگیری از ویار و نیز تقویت مادر، به رشد آینده ی کودک هم کمک می کند.

 

مطلب مرتبط

با طب سنتی و گیاهان دارویی حساسیت و آلرژی فصلی را درمان کنیم

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *