کتاب یوسف های شهر به زودی معرفی می شود

 

  • کتاب شعر «یوسف‌های شهر» در هزار سخه و ۱۳۱ صفحه توسط انتشارات «صریر» به چاپ رسیده است و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت رونمایی می شود.

اسماعیل محمدپور، مدیر هنری و ادبیات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از رونمایی یکصد عنوان شعر در  قالب کتابی تحت عنوان «یوسف های شهر» خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: «یوسف های شهر» اشعار شاعران گیلانی با موضوع شهدای مدافع حرم است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این قرار بود این کتاب همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد۹۶، رونمایی شود که به موقع برای رونمایی نرسید، بیان کرد: کار گردآوری این کتاب را سمیه اقدامی و انتخاب و تصحیح آنرا اسماعیل محمدپور انجام داده اند.

محمدپور افزود: در این کتاب، ۴۰ شاعر جوان استان گیلان در وصف رشادت‌های شهدای مدافع حرم گیلان شعر سروده اند.

وی اذعان کرد: کتاب شعر «یوسف‌های شهر» در هزار سخه و ۱۳۱ صفحه توسط انتشارات «صریر» به چاپ رسیده است و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت رونمایی می شود.

محمد پور با بیان اینکه این کتاب ساعت ۵ عصر روز شنبه (۱۵ مهر) در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت، رونمایی می شود، اظهار کرد: در این روز همچنین از هشت اثر برتر کتاب تقدیر خواهد شد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *