کتاب مثل یک هنرمند بدزد وارد بازار شد

 

  • کتابی را بنویس که خودت مشتاق خواندن آن هستی، فیلمی را بساز که خودت مشتاق تماشای آن هستی و در آخر «کسل کننده باش» تا برای سرکشی و جسارت در تصورات و کار خود فضای کافی داشته باشی

 

کتاب «مثل یک هنرمند بدزد» اثر آستین کلئون به تازگی با ترجمۀ کوشا موسوی از سوی نشر مروارید منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، «مثل یک هنرمند بدزد» ۱۰ نکته در مورد خلاقیت بیان می کند که تا به حال آن را نشنیده اید. نشر مرواید که به تازگی این کتاب را با ترجمۀ کوشا موسوی منتشر کرده در مورد ویژگی های آن می گوید: «این کتاب یک راهنمای الهام بخش درباره ی خلاقیت در عصر دیجیتال است. مثل یک هنرمند بدزد با معرفی ۱۰ روش دگرگون کننده و درعین حال بسیار ساده به خواننده کمک می کند که خود و قابلیت های خود را بیشتر بشناسد و یک زندگی خلاقانه بسازد.»

در بخشی از این کتاب آمده است: «بگذار جریانات مختلف روی تو تأثیر بگذارند، با ترکیب و دوباره سازی مسیر خودت را پیدا کن. علائق خودت را دنبال کن و اجازه بده آن ها تو را هدایت کنند. چیزی که در ابتدا «سرگرمی» به نظر می آید، می تواند به حرفه ی اصلی تو تبدیل شود. کتابی را بنویس که خودت مشتاق خواندن آن هستی، فیلمی را بساز که خودت مشتاق تماشای آن هستی و در آخر «کسل کننده باش» تا برای سرکشی و جسارت در تصورات و کار خود فضای کافی داشته باشی. از هر هنرمند این سؤال پرسیده می شود که ایده هایت را از کجا می آوری؟ پاسخ یک هنرمند صادق این است: من آن ها را می دزدم.»

«مثل یک هنرمند بدزد» در ۱۶۴ صفحه با قیمت ۱۵۰۰۰ تومان از سوی نشر مروارید منتشر شده است. /

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *