نکاتی جالب درباره اکستنشن مژه

بسیاری از افراد برای اینکه مژه های زیبا و جذاب داشته باشند از اکستنشن مژه نیز استفاده می کند که ما نکاتی را درباره آن به شما می گوییم.استفاده از اکستنشن مژه به مدرک رسمی خاصی نیاز ندارد و خود شما هم می‌توانید این کار را انجام بدهید، اما معنایش این نیست که اجرای چنین روشی ساده است.

درواقع، استفاده از اکستنشن مژه به مهارت و تجربه نیاز دارد، و شما باید در جای‌گذاری صحیح آن کاملا با دقت عمل کنید. به همین دلیل، استفاده از اکستنشن مژه معمولا با جراحی سرپایی (microsurgery) مقایسه می‌شود و کار ساده‌ای به حساب نمی‌آید. به‌طور کلی، بهتر است که از متخصص زیبایی برای استفاده از اکستنشن مژه کمک بگیرید.

بسیاری از متخصصان زیبایی یا افراد آموزش‌دیده، از دو موچین برای متصل کردن اکستنشن مژه استفاده می‌کنند. یک موچین برای جدا کردن مژه‌های طبیعی شما و موچین دوم برای متصل کردن اکستنشن مژه. تارهای اکستنشن مژه به نوعی چسب مخصوص آغشته هستند و با دقت روی مژه‌های طبیعی شما قرار می‌گیرند.

فقط چند ثانیه لازم است تا مژه‌های طبیعی به اکستنشن مژه متصل شوند. معمولا برای مژه‌های هر چشم، بین ۴۰ تا ۱۰۰ تار اکستنشن مژه مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته مهم دیگر این‌که تارهای اکستنشن مژه همراه با مژه‌های طبیعی ریزش پیدا می‌کنند. این ریزش هم معمولا با گذشت هر ۶ هفته اتفاق می‌افتد. بعد از گذشت یک ماه، تقریبا نیمی از تارهای اکستنشن مژه از بین می‌روند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *