نمایشگاه های کتاب فرهنگ کتابخوانی را تبلیغ می کنند

  • امیری با بیان اینکه نمایشگاه کتاب می‌تواند فرصتی برای معرفی برنامه‌های فرهنگی یک ساله چهارمحال و بختیاری به مردم باشد، اضافه کرد: همچنین مردم می‌توانند نظرات خود را در مورد این برنامه‌ها در این محیط بیان کنند.

گودرز امیری پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب در استان می‌تواند تأثیر زیادی در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و حتی نویسندگی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی افراد تحصیل‌کرده خصوصاً جوانان را به مشغول کرده است، افزود: اگر نمایشگاه‌های کتاب به خوبی برگزار شوند می‌توانند راهی برای جذب مخاطبان باشند.

سرپرست استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تلاش کند تا نمایشگاه کتاب امسال به بهترین نحو ممکن انجام شود، عنوان داشت: پیش‌بینی برنامه‌های جنبی در کنار نمایشگاه باعث جذب مخاطبان می‌شود.

امیری با بیان اینکه نمایشگاه کتاب می‌تواند فرصتی برای معرفی برنامه‌های فرهنگی یک ساله چهارمحال و بختیاری به مردم باشد، اضافه کرد: همچنین مردم می‌توانند نظرات خود را در مورد این برنامه‌ها در این محیط بیان کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم را برای برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب شهرکرد داشته باشند.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *