مشکل من چشم چرانی شوهرم است

  • یک سوال : آیا تا حالا فکر کردید که چرا از نگاه شوهرتان ناراحت و داغون می شوید ؟ آیا اگر مردی را ببینید که چشم چرانی می کند ، همان مقدار ناراحت می شوید ؟ علت این ناراحتی آن است که شما نگرانید که مبادا دل شوهرتان به سمت دیگری برود

سوال
باسلاممشکلم اینه که وقتی با شوهرم بیرون میرویم به اطرافش وکلا به همه جیز خیلی دقت می کنه من اصلا خوشم نمیاد دلم می خواد لااقل این وقت اندک که باهم هستیم را واقعا با هم باشیم و وقتی خانم های بدحجاب را جشمش می افته دقت می کنه و بعد سریع روش را برمی کردونه شوهرم ادم مومنیه اما نمی دونم جرا اینجوریه تا صحبت می کنم میکه اتفاقی جشمم می افته وبعد که روم را برمی کردونم مشکلی نداره اما من بعضی مواقع متوجه دقتشم شدم هرجند خودش انکار می کنه خواهش می کنم بهم بکید جکار کنم جون من از هیج لحاضی ن .
جواب
سلام .
یک سوال : آیا تا حالا فکر کردید که چرا از نگاه شوهرتان ناراحت و داغون می شوید ؟ آیا اگر مردی را ببینید که چشم چرانی می کند ، همان مقدار ناراحت می شوید ؟ علت این ناراحتی آن است که شما نگرانید که مبادا دل شوهرتان به سمت دیگری برود . مشکل چشم چرانی مردان ، مشکلی نیست که بتوان آن را به راحتی بر طرف کرد . تا زمانی که خودشان نخواهند کاری نمی توان کرد و تازه زمانی هم که تصمیم به کنترل خود می گیرند ، نمی توانند به راحتی آن را درمان کنند . اما شما ، هر زمان که نگران ایشان شدید ، سعی کنید که در همان شب ( اگر ممکن بود ) با ایشان رابطه داشته باشید. رابطه زناشویی در محکم شدن زندگی مشترک بسیار موثر است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *