ماسک های ساده برای شفاف و روشن شدن پوست

 

  • یکی دیگه از ماسک های پیشنهادی ما به شما قهوه است! البته نه به صورت خوراکی! صورت تان را با آب ولرم بشویین و یک قاشق غذاخوری قهوه را با دو قاشق آب مخلوط کنین. البته دقت کنین که دانه های قهوه زیاد در آب حل نشده و شکل ریز و کوچک خودشون رو حفظ کنن.

نشاسته

برای داشتن ‌پوستی شفاف و جوان یکی از ماسک های پیشنهادی ما نشاشته است که درست کردنش هیچ کاری نداره. کافیه یک قاشق غذاخوری پودر نشاسته رو تو یک فنجان آب حل کنین و اون رو روی شعله بذارید و مدام با قاشق هم بزنین تا کمی غلیظ بشه و به حالت نیمه مایع در بیاد.
بعد از اینکه محلول تون قوام اومد اون رو از روی حرارت بردارین و صبر کنین تا کمی خنک بشه. بعد با پشت قاشق مواد رو روی تمام قسمت های پوست صورت تون بمالید و بیست دقیقه صبر کنین تا کاملا خشک بشه. در حین خشک شدن کشیده شدن پوست تون رو حتما حس می کنین. در قدم بعدی با آب نیمه ولرم صورت تون رو بشورین. بعد از اینکه ماسک از روی صورت تون پاک شد، دقیقا حس می کنین که پوست تون چقدر شفاف شده.

خیار، عسل و نعنا
یکی دیگر از ماسک های خنک کننده و رسیدگی پوست ماسک خیار و نعناست. برای درست کردن این ماسک، یک خیار رنده شده رو با نصف قاشق چای خوری عسل مخلوط کنین. سه چهار برگ نعنا رو کاملا ریز ریز خرد کرده و به محلول اضافه کنین و نصف فنجان آب به آن اضافه کرده و روی حرارت بسیار ملایم قرار بدین.
بعد از نیم ساعت محلولی ژله مانند به دست میارین. محلولی که شبیه کرم هست و می تونین محلول رو به آرامی و با ماساژ روی پوست صورت تون ماساژ بدن و بعد از بیست دقیقه اون رو بشویین. نعنا و خیار علاوه بر خنک کردن پوست بافت های مرده رو احیا کرده و با کمک عسل پوستی شفاف، جوان و زیبا به شما هدیه می دهد.

قهوه ی لایه بردار
یکی دیگه از ماسک های پیشنهادی ما به شما قهوه است! البته نه به صورت خوراکی! صورت تان را با آب ولرم بشویین و یک قاشق غذاخوری قهوه را با دو قاشق آب مخلوط کنین. البته دقت کنین که دانه های قهوه زیاد در آب حل نشده و شکل ریز و کوچک خودشون رو حفظ کنن.
حالا به کمک پنبه پوست تون رو به محلول آغشته کنین و پنبه رو کنار بگذارین و با دست ده دقیقه به آرومی دانه های قهوه رو روی پوست تان بکشیم. این کار رو با دقت انجام بدین تا لایه برداری پوست تون به خوبی صورت بگیره. بعد از این کار ده دقیقه اجازه خشک شدن بدین و با آب ولرم پوست تون رو بشویین.
این ماسک دقیقا کار اسکراپ هایی رو انجام میده که بافت های مرده ی پوست رو از بین می برن. این کار به صورت دو بار در هفته توصیه میشه. بعد از چند بار مصرف حتما تغییرات پوست تون رو احساس خواهید کرد و در طول یک ماه با جوش های سر سیاه خداحافظی می کنین

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *