قهوه پرطرفدارترین نوشیدنی دنیا است

 

  • قهوه که به شکل های مختلفی مثل: کپسول قهوه، قهوه دم کرده، و قهوه ی جوشیده تهیه می شود هم دارای مضرات است و هم دارای فایده و مثل هر چیز دیگری زیاده روی آن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 

همانطور که می دانید خرید قهوه همیشه در کشورهای اروپایی و آفریقا بسیار مرسوم بوده است.

مردم اروپا همیشه در لیست خرید خود اول از همه قهوه را می نویسند، مصرف روزانه قهوه در اروپا باعث شده که قهوه به یکی از مهمترین صادرات و واردات ها تبدیل شود، خرید قهوه در کشورهای آفریقایی نیز بسیار رایج بوده اما نحوه ی سرو و دم کردن آن بسیار متفاوت است از کشورهای اروپایی چرا که قهوه آنجا به صورت خام مصرف می شود، البته ناگفته نماند که خرید دمنوش گیاهی در اروپا و آفریقا مرسوم است.

زندگی امروز سر تا پا پر است از استرس و نگرانی، اگر شما هم زندگیتان بی نهایت پر است از استرس و نگرانی بهتر است حتما این مقاله (به خصوص این بخش را کامل مطالعه کنید).

بسیاری از افراد وقتی که اعصبانی می شوند سراغ قرص های آرام بخش می روند، قرص های آرام بخش که کاملا شیمیایی و غیر طبیعی هستند به کبد، کلیه و دیگر ارگان های بدن مثل قلب، رگ ها و حتی در تحقیقات جدیدی که دانشمندان انجام داده اند، به استخان ها و حتی خون آسیب جدی می رساند.

در گذشته مردم برای کاهش استرس و بسیاری از دردها سراغ دمنوش های گیاهی می رفتند، دمنوش گیاهی یکی از بهترین راهکارهایی است که شما می توانید بسیاری از دردهایتان را تسکین دهید، خرید دمنوش نیز بسیار راحت است، شما می توانید این تکسین دهنده ی طبیعی را از عطاری ها یا فروشگاه های اینترنتی تهیه کنید.

به هر حال خرید دمنوش گیاهی کاری بسیار ساده است و حتما به شما عزیزان پیشنهاد می شود که روزانه حداقل یک فنجان قهوه و یک لیوان دمنوش از هر نوعی مثل گل گاو زبون، بهار نارنج و … میل کنید، فراموش نکنید که قهوه را حتما بین ساعات 10 صبح تا 6 بعدظهر میل کنید چرا که دیر تر یا زودتر خوردن قهوه باعث آسیب رساندن به ارگان های مختلف بدن می شود و در خواب اختلال ایجا می کند.

قهوه و چای

یکی از پرطرفدارترین های دمنوش گیاهی در اروپا انگلیس ها هستند، آنها بخش قابل توجهی از درآمدشون رو صرف خرید چای سبز و خرید دمنوش گیاهی می کنند. حال برویم سراغ مضرات و فواید قهوه.

قهوه که به شکل های مختلفی مثل: کپسول قهوه، قهوه دم کرده، و قهوه ی جوشیده تهیه می شود هم دارای مضرات است و هم دارای فایده و مثل هر چیز دیگری زیاده روی آن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

برندهای قهوه

از این بحث ها که بگذریم می رسیم به موضوع برند قهوه. همانطور که موقع خرید محصولات خوراکی دیگر حتی ساعت ها وقت می گذارید تا در نهایت برند محبوب خود را پیدا کنید، طبیعتا قهوه و چای هم برندهای گوناگونی دارند که خب طبیعتا همیشه چند برند شاخص‌تر از بقیه هستند. بگذارید چند برند قهوه بسیار معروف را به شما معرفی کنیم که البته احتمالا نام آنها به گوشتان خورده است:

Jamaica Blue Mountain: از قرن ۱۸ میلادی بود که قهوه جامائیکا به شهرت رسید و از همان زمان‌ها تاکنون همچنان بعنوان یکی از باکیفیت ترین و بهترین برندهای قهوه شناخته می شود.

بد نیست بدانید که دانه های این قهوه را از کوهستانی به نام بلو مانتین تهیه می کنند، چراکه در این کوهستان آب و هوا برای کشت قهوه بسیار مناسب است و به همین جهت می توان مزارع بزرگی از قهوه را در آنجا مشاهده نمود.

در حال حاضر قهوه جامائیکا یکی از گران ترین برندهای قهوه در سراسر دنیاست که برخلاف سایر قهوه‌ ها، دارای طعم ملایمی است که همین موضوع خود یکی از دلایل محبوبیت آن است.

Caribou: کاریبو نیز نام یکی دیگر از برندهای قهوه است که تنها چند سالی است وارد عرصه رقابت با دیگر برندها شده است؛ اما در همین چند سال توانسته محبوبیت بسیار زیادی کسب کند و طرفداران بسیار زیادی پیدا کند.

همچنین گفتنی است که این برند بعد از استارباکس توانسته دومین فروشگاه زنجیره ای را در آمریکا بدست بگیرد و در حال حاضر در بیش از ۳۵ ایالت این کشور شعبه دارد.

Starbucks: بهترین و معروف ترین برند جهان بدون شک همین استارباکس است. احتمالا در فیلم های هالیوودی هم مشاهده کرده اید، که در ابتدای هر روز کاری اکثر کارمندان شرکت ها یک لیوان سرپوشیده بزرگی که معمولا سفید رنگ هم هست در دست دارند، این لیوان ها همان قهوه های معروف Starbucks هستند که آمریکایی ها می توانند آنها را از ۱۲۹۰۰ شعبه ای که در سراسر آمریکا وجود دارد، تهیه نمایند البته استارباکس شعبات بسیار دیگری نیز دارند که در سراسر جهان و در بیشتر کشورها می توان آنها را مشاهده نمود؛ بطور مثال در آسیا کشور ژاپن با دارا بودن ۹۷۰ شعبه از این برند قهوه، بیشترین شعبات در قاره کهن را در اختیار دارند.

یکی از ویژگی های دیگری که باعث محبوبیت استارباکس شده است، وجود انواع شیرینی، نوشیدنی های مختلف مثل چای و ساندویچ هایی است که همگی می توانند یک وعده غذایی کامل بخصوص صبحانه را مهیا سازند؛ و البته نکته دیگر هم پایین بودن و البته ثبات قیمت در محصولات این برند جهانی است که آن را از سایر برندها متمایز می سازد.

Nescafe : کمتر کسی است که نام Nescafe را نشنیده باشد. محصولات آن در ایران نیز پیدا می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد.

Nescafe در حقیقت زیرمجموعه ای از محصولات کمپانی مطرح Nestle است که اصالتی سوئیسی دارد.

محبوبیت این برند بیشتر به آن جهت است که «فوری» آماده می شود و از این حیث برای کسانی که همیشه در عجله هستند و فرصت کمی برای دم کردن قهوه دارند، بسیار اهمیت دارد.

طبق آمار جالبی که منتشر شده است، تقریبا بیش از ۵۴۰۰ فنجان قهوه در هر ثانیه، از محصولات این برند در جهان مصرف می شود.

با این اوصاف قهوه، یک محصول جهانی است. بغیر از برندهای معرفی شده، چندین برند مطرح دیگر نیز وجود دارند که در حال حاضر بهترین قهوه‌ها را تولید می کنند.

بیشتر کشورهای اروپایی و البته چندین کشور از قاره های آمریکا و آسیا می توانند برای خرید آنلاین اکثر این برندهای قهوه به وب سایت معروف Nespresso مراجعه کنند و تنها با چند کلیک محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

فروشگاه اینترنتی تیرینک

البته در کشور خودمان نیز می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تیرینک که اکثر برندهای مطرح قهوه را دارا می باشد، نسبت به سفارش آنها اقدام کنید و ظرف چند ساعت محصولات مورد نیازتان را درب منزل تحویل بگیرید.

تیرینک از جمله معروف ترین فروشگاه های اینترنتی است که بطور انحصاری در زمینه فروش قهوه، چای سبز و انواع دمنوش گیاهی فعالیت دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *