شناخت خواستگار از روی کف دست

 

  • در زنان اگر خط اول روی مچ دست آن‌ها به صورت منحنی رو به بالا به سمت کف دست باشد و یا خطی شکسته یا منقطع باشد، این بدان معنی است که آن‌ها دچار مشکلات زنان زایمان یا مشکلاتی در باروری هستند.

به خطوط افقی و منحنی روی مچ دستتان که کف دستتان را از مچ جدا می‌کند، خطوط دستبند می‌گویند. جالب این است که این خطوط معنای متعددی مرتبط با طول عمر، سلامتی، شهرت و رفاه افراد دارند.
بنابر علم متافیزیک، تعداد خطوط موجود روی مچ دست (خطوط دستبند) طول عمر زندگی افراد را نشان می‌دهند. هرچه تعداد این خطوط در دست شما بیشتر باشد، طول عمر شما نیز بیشتر خواهد بود.
اگر خط اول آن کاملا مشخص و قابل مشاهده باشد و شکستگی و بریدگی در آن وجود نداشته باشد، 22 تا 28 سال از زندگی را نشان می‌دهد. در حالی که دومین خط، 46 تا 56 سال از زندگی و به همین ترتیب خط چهارم 84 سال از زندگی یا بیشتر از آن را نشان می‌دهد. پس هرچه این خطوط بیشتر باشد، طول عمر بیشتر است. تعداد افرادی که این خط چهارم را روی دستتشان داشته باشند، بسیار کم است. بیشتر افراد 2 یا 3 خط بر روی مچ دست خود دارند.
خط اول بسیار مهم است و بنابر علم متافیزیک، کسانی که خط اول روی مچ دستشان عمقی و پررنگ و به طور واضح مشخص است، از نظر سلامتی فردی سالم و از نظر فیزیکی فردی متناسب هستند. اگر این خط کمرنگ و بریده باشد و یا کاملا مشخص نباشد، این نشان می‌دهد که فرد از نظر سلامتی و فیزیکی در وضعیت ایده‌آل و مطلوب قرار ندارد و ممکن است مبتلا به مشکلات سلامتی باشد.
در زنان اگر خط اول روی مچ دست آن‌ها به صورت منحنی رو به بالا به سمت کف دست باشد و یا خطی شکسته یا منقطع باشد، این بدان معنی است که آن‌ها دچار مشکلات زنان زایمان یا مشکلاتی در باروری هستند. در مردان اگر خط اول چنین باشد، این نشان می‌دهد که آن‌ها ممکن است مبتلا به مشکلات پروستات، دستگاه ادراری یا تولیدمثل باشند.
خط دوم نشان‌دهنده آسایش، شادی و رضایت افراد است و اگر این خط کاملاً واضح، صاف و عمقی بدون شکاف یا چین باشد نشان‌دهنده شادی و رفاه است. خط سوم اسم و رسم و شهرت افراد و میزان قدرت نفوذ آن‌ها را نشان‌ می‌دهد. خط چهارم که موازی خط اول است، طول عمر بالا را نشان می‌دهد و تاکیدی بر خط سوم محسوب می‌شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *