بیماران قلبی پروتئین مصرف کنند

  • محقق و سرپرست ارشد این پژوهش از دانشگاه هلند می‌گوید: «بررسی‌ها به وضوح نشان داد، در بیماران قلبی، مصرف پروتئین بیشتر، به طور مستقل با بقای بهتر و بیشتر همراه است»

 

نتایج تازه‌ترین تحقیقات منتشر شده نشان داده است، بیماران قلبی که روزانه 70 گرم پروتئین مصرف می‌کنند، شانس خود از مرگ در اثر بیماری را تا 50 درصد کاهش می‌دهند.

 رژیم غذایی ، همراه با دیگر عادات سالم و مناسب در زندگی ، می تواند سبب کاهش خطرات برای بیماران قلبی شده و یا اینکه میزان خطرات و مشکلات را به حداقل رسانده و از عوارض بعدی جلوگیری کند.

بیماران قلبی می توانند با استفاده از یک رژیم غذایی مناسب ،  در کاهش سطح کلسترول خون ،کاهش فشار خون  و کاهش قند خون ، به خود کمک کنند. همچنین از طریق یک رژیم غذایی مناسب می توانند کاهش وزن مناسبی داشته باشند.

مصرف انواع غذاهای سرشار از پروتئین و گوشت های بدون چربی مانند ماهی و مرغ برای بیماران قلبی مفید است.همچنین مصرف ماهی قزل آلا و انواع ساردین ها به علت داشتن اسید های چرب امگا 3 بسیار مفید است. تحقیقات نشان داده است که ، مصرف این مواد می تواند در کاهش خطر آریتمی ( ضربان قلب نامنظم) و کاهش آرترواسکلروز( افزایش پلاک در شریان ها) موثر باشد.

محقق و سرپرست ارشد این پژوهش از دانشگاه هلند می‌گوید: «بررسی‌ها به وضوح نشان داد، در بیماران قلبی، مصرف پروتئین بیشتر، به طور مستقل با بقای بهتر و بیشتر همراه است»

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *